شورولت کوروتی که در رابطه با آن صحبت خواهیم کرد، ترکیبی جالب از سنت و مدرنیته را به نمایش می گذارد. کوروت کارل کاستوم (Karl Kustom) مدل ۲۰۱۳، طراحی بدنه کوروت کلاسیک نسل دوم و ويژگی های به روز کوروت نسل ششم را ارائه می دهد.
فارغ از بدنه ی عجیب و در عین حال جذاب این کوروت، باید به پیشرانه ی قدرتمند LS3 موجود در آن اشاره کنیم. LS3، سومین نسل از پیشرانه های جنرال موتورز محسوب می شود که روی بسیاری از خودروهای این شرکت از جمله شورولت کامارو، کوروت، کادیلاک CTS و... نصب شده است.
با بهره گیری از ۴۳۰ اسب بخار قدرت و منبع اگزوز X-Pipe، کوروت کارل کاستوم شتاب گیری فوق العاده ای خواهد داشت. جعبه دنده ی ۸ سرعته ی خودکار با پیشرانه ی LS3 هماهنگ شده تا خیال راننده در هنگام مصارف غیرشهری هم راحت باشد. بدنه ی این خودرو از شورولت کوروت مدل ۱۹۶۷ الهام گرفته شده و روی شاسی کوروت C6 نصب شده است.
مقاله های مرتبط:پورشه 911 با تیونینگ RWB و رینگ های سفارشی معرفی شداولین تیزر شورولت کوروت C8 منتشر شد
شایان ذکر است که تمامی قطعات بدنه با استفاده از دست توسط سازنده نصب شده است. درنتیجه، شاهد یکپارچگی مناسبی در قطعات بدنه هستیم. المان ّهایی از جمله سپر دو تکه کرومی، نشان Fuel Injection، چراغ های مخفی بازشونده در قسمت جلو و شیشه عقب شیب دار و منحنی، ظاهر کلاسیک یک کوروت نسل دوم را به نمایش می گذارند.
قسمت هایی از جمله دستگیره در ها، کاپوت و ۴ خروجی اگزوز بزرگ در قسمت عقب، همگی متعلق به کوروت نسل ششم هستند تا هماهنگی جالبی بین یک کوروت کلاسیک نسل دوم و کوروت مدرن نسل ششم شاهد باشیم. با وجود اینکه قطعات بدنه با الهام گیری از کوروت کلاسیک ساخته شده اند؛ اما به محض ورود به کابین خودرو، با انبوهی از قطعات کوروت ۲۰۱۳ روبه رو خواهید شد. این کوروت مدرن-کلاسیک تنها ۱۵ هزار کیلومتر کارکرد داشته و هم اکنون برای فروش گذاشته شده است.