اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

افزایش قیمت طلا همه را شگفت زده خواهد کرد

یک تحلیلگر ارشد اقتصادی بر این باور است که افزایش چشمگیر قیمت طلا طی ماه های آینده همه سرمایه گذاران بین المللی را شگفت زده خواهد کرد.

به گزارش کیتکو نیوز، گری واگنر سردبیر وبگاه تحلیلی TheGoldForecast.com تاکید کرد : قیمت طلا هم اکنون به کف خود رسیده است و روند صعودی قیمت این فلز گرانبها به زودی آغاز خواهد شد. زمان نشان خواهد داد که قیمت طلا الان در پایین ترین سطح خود قرار دارد.

بر اساس این گزارش وی افزود: امسال یک سال بسیار بسیار عالی برای قیمت طلا بود. من بر این باورم که کف جدید قیمت طلا 1450 دلار برای هر اونس تثبیت شده است. به نظر من این احتمال وجود دارد که قیمت طلا 15 درصد دیگر افزایش پیدا کند. رشد بعدی قیمت طلا همگان را شگفت زده خواهد کرد.

گری واگنر اظهار داشت: روند صعودی جدید قیمت طلا طی هفته های اخیر آغاز شده و من منتظر افزایش قیمت این فلز گرانبها تا 1650 و 1700 دلار هستم.

وی افزود: اگر فدرال رزرو آمریکا سیاست های انبساطی بیشتری را اتخاذ کند این مساله به نفع قیمت طلا خواهد بود. این احتمال وجود دارد که فدرال رزرو آمریکا طی ماه های آینده نرخ بهره را باز هم کاهش دهد و این اقدام در نهایت موجب افزایش تقاضا و قیمت طلا خواهد شد.

از سوی دیگر تنش های سیاسی بین المللی و اختلافات تجاری بین آمریکا و چین نیز می تواند عامل مهمی برای افزایش قیمت طلا باشد.

انتهای پیام /

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد