سه درمان مکمل برای کم کاری تیروئید

درمان های مکمل برای کم کاری تیروئید می تواند کمک زیادی به کنترل علائم این بیماری کند. در اینجا سه گزینه جالب وجود دارد.

خبر را برای من بخوان

درمان های مکمل برای کم کاری تیروئید می تواند کمک زیادی به کنترل علائم این بیماری کند. در اینجا سه گزینه جالب وجود دارد.

به گزارش سایت، آیا به دنبال درمانی برای کم کاری تیروئید هستید؟ اغلب ، بسیاری از ما به دنبال داروهای ساده و طبیعی برای بهبود کیفیت زندگی و تکمیل درمان پزشکی هستیم.

در این مقاله ، ما می خواهیم گزینه های مختلفی را به شما ارائه دهیم. آنها برای سلامتی شما شگفتی می کنند. دلیل این امر به شما کمک می کند علائم آزار دهنده مانند خستگی ، ریزش مو ، بی خوابی و حتی یبوست را مدیریت کنید.

* درمان کم کاری تیروئید

غده تیروئید برای سلامتی یک فرد ضروری است. این امر به این دلیل است که هورمون هایی را تنظیم می کند که بر سوخت و ساز بدن ما تاثیر می گذارند. به علاوه ، آنها در بسیاری از عملکردهای بیشمار بدن ما مداخله می کنند. بنابراین ، علائم کم کاری تیروئید اغلب به روش های مختلفی بر سلامتی ما تأثیر می کذارد.

کم کاری تیروئید وقتی تیروئید کند است رخ می دهد. بنابراین ، در تولید هورمون های کافی ناکام است. به منظور تشخیص این مشکل ، پزشک آزمایش خون را انجام می دهد تا سعی کند سطح تیروکسین و تیروتروپین ما را دریابد.

پزشک همیشه به آزمایش خون اکتفا نمی کند ، بلکه به هرگونه علائمی اعتماد خواهد کرد. اگر آن را مناسب بدانند ، داروهای حاوی هورمون تیروئید را تجویز می کنند تا بتوانند کسری را جایگزین کنند.

این داروها علاوه بر پیروی از راهنمایی های پزشکی و کنترل های مربوطه ، داروهای اثبات شده برای کم کاری تیروئید است که به عنوان مکمل درمان دارویی شما مفید خواهد بود. همچنین ، اگر تمایل طبیعی به این نوع بیماری داشته باشید ، اقدامات پیشگیرانه خوبی هستند.

* درمان کم کاری تیروئید: یک مقدار روزانه سلنیوم

بسیاری از مطالعات حاکی از مصرف سلنیوم آلی هستند. با این حال ، این مکمل را بدون نظارت پزشکی مصرف نکنید ، زیرا در صورت استفاده بیش از حد از آن می تواند آسیب ببیند.

در عوض ، یک جایگزین خوب اضافه کردن آجیل برزیل به رژیم غذایی شماست. اگر فقط روزانه دو عدد مصرف می کنید ، مقدار سلنیوم مورد نیاز بدن شما را بدون خطر سلامتی شما دریافت خواهید کرد.

* درمان کم کاری تیروئید: مکمل مکا

ماکا گیاهی اصالتاً از پرو است که بخشی از رژیم های غذایی بیشتر افراد در آمریکای جنوبی است. با این حال ، پودر آن اکنون بخشی از مکمل ها در سراسر جهان است زیرا تقویت کننده انرژی است و همچنین هورمون ها را تنظیم می کند.

بخصوص ، ماكا زرد در اختلالات تیروئید خصوصاً در دوران یائسگی بسیار مؤثر است. علاوه بر این ، این ریشه همچنین ممکن است انرژی کافی برای مقابله با خستگی ، که یک علامت مکرر کم کاری تیروئید است ، فراهم کند.

برای استفاده از ماکارا به عنوان یک مکمل ، فقط علائم و دوزهای موجود در برچسب محصول را دنبال کنید. به خاطر داشته باشید که با دوز کم شروع کنید و به تدریج زیر نظر پزشک خود افزایش دهید.

* درمان کم کاری تیروئید: استفاده از ید

برای تکمیل روند درمان برای کم کاری تیروئید ، باید مواد مغذی دریافت کنید. همچنین باید غذاهایی را که احتمالاً به شما آسیب می رساند و روزانه مصرف می کنید ، در نظر بگیرید.

غذاهای خاصی وجود دارند که برای افراد مبتلا به تیروئید مضر نیست. این امر به این دلیل است که آنها حاوی موادی به نام گیتروژن هستند و اینها مانع از جذب ید می شوند که برای سلامتی تیروئید کاملاً ضروری است. غذاهایی که باید اجتناب شود عبارتند از:

_ سویا و مشتقات آن (توفو ، تمپه ، لسیتین و غیره)

_ ارزن

_ سبزیجات ترد مانند کلم بروکلی ، گل کلم ، کلم ، کلم ، تربچه و شلغم

_ آجیل کاج ، بادام و بادام زمینی

_ توت فرنگی ، گلابی و هلو

_ خردل

_ اسفناج

_ دانه کتان

_ سیب زمینی شیرین

به طور کلی ، خواهید دید که اگر این توصیه را در مورد درمان های کم کاری تیروئید رعایت کنید ، درمان پزشکی خود را تقویت کرده و در فعالیت روزمره عادی خود پیشرفت زیادی خواهید کرد.