سایت خبری طلا

بورس طلایی! پیش بینی بازار بورس

منبع: سایت طلا


در روزهایی که بازارهای جهانی درگیر تبعات شیوع کرونا هستند، طلا نه تنها خود در حال رشد قیمت است بلکه سهام معادن آن نیز با افزایش ارزش همراه شده است.


در روزهایی که بازارهای جهانی درگیر تبعات شیوع کرونا هستند، طلا نه تنها خود در حال رشد قیمت است بلکه سهام معادن آن نیز با افزایش ارزش همراه شده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از وب سایت بال(The Bull)، سهام معدن‌چیان طلا طی یک ماه گذشته شاهد نوسانات بی سابقه ای بود که به معنای واقعی کلمه می توان آن را انفجار دانست؛ یک انفجار نزولی. پیش‌بینی این طغیان دستان ضعیف‌تر را وادار به عقب نشینی کرده و عرصه را برای صعود بعدی و بزرگ سهام طلا فراهم نمود. دلالان و سرمایه گذاران زیادی اکنون روند دستاوردهای بزرگ این بخش را پیگیری می کنند.

چشم انداز هر نوع سرمایه گذاری، مساله ای مهم و حیاتی برای معامله گران محسوب می شود. اگر ندانید که در کدام مرحله بوده و چگونه به اینجا رسیده ایم، نمی توانید درک کنید که احتمالا به کجا می روید. روند فوق العاده ای که سهام طلا طی یک ماه گذشته از خود نشان داد و تداوم موفقیت آن، نیازمند زمینه است. نوسانات شدید زمینه ها و فرصت های بزرگی ایجاد می کند که البته اکثر آنها نیز اتفاق نمی افتد.

نویسنده این مطلب ادامه داد: همانطور که پیشتر نیز هشدار دادم معیار سهام طلا در ماه های اخیر این سهام را  فراتر از میانگین های ۲۰۰ روزه خود قرار داده است. این تکنیک، همراه با احساسات شدید طرفداران این فلز، ارزش آن را بیش از پیش صعودی کرده است. به احتمال زیاد اصلاح شرایط موجود می تواند به زودی تعادل را به این بخش بازگرداند.

از اواخر دسامبر، سهام طلا به طور ناگهانی افزایش یافت و از روند نزولی اصلاح شده خود خارج شد. رویدادهای جهانی از جمله تنش میان ایران و آمریکا و همچنین شیوع کرونا در چین و سپس همه گیری جهانی آن را نمی توان در بروز این افزایش ناگهانی نادیده گرفت. «من در مورد افزایش عجیب و غریب بهای طلا در ماه فوریه هشدار دادم. طلا به بالای ۱۶۰۰ دلار صعود کرده و اکنون بیش از ۱۶۵۰ قرار دارد. اگر شما از خرید سهام طلا امتناع کرده اید، اکنون عصبانی هستید».

در اواخر فوریه بسیاری از از تحلیلگران سهام طلا، موجب تحریک و حساسیت معامله گران شدند. آنها نیز مانند من معتقدند «وقتی دیگران می ترسند، تو شجاع باش و هنگامی که دیگران شجاع هستند،‌ تو بترس». در حالی که بسیاری از خوانندگان پیام من، انتقاد کردند اما من به حمایت از سهام طلا ادامه دادم. این داده ها خرمندانه مطرح شد. آنچه امروز اتفاق افتاده تائید همین مساله است.