همه با اپلیکیشن اینستاگرام آشنایی دارند. برنامه ای که نه فقط در ایران بلکه در جهان یکی از پر مخاطب ترین برنامه های گوشی های هوشمند است. این موضوع صاحب این برنامه یعنی فیس بوک را به فکر انداخت تا راهی ایجاد کند تا افرادی که در IG TV ویدیو به اشترک میگذارند درامد کسب کنند. هدف آن ها این است تا در رقابت موجود اینستاگرام نیز جایی بیشتری را برای خود باز کند.
همانطور که احتمالا می دانید این روز ها ساخت محتوا برای شبکه های اجتماعی با درامد همراه شده است مثلا یوتیوب که هر بازدید از ویدیویی که شما خالق آن بوده اید و در یوتیوب گذاشته اید میتواند مقداری پول عاید شما کند.
اینستاگرام قصد دارد 55 درصد از درامد تبلیغاتی که هنگام پخش ویدیو های IG TV نمایش داده می شوند به خالقان آن ویدیو ها بدهد.