نرم افزاری جدید برای تحلیل های آماری پادکست در Deezer

سرویس پخش آنلاین Deezer نرم افزار جدیدی برای تحلیل پادکست را برای تولیدکنندگان آن ایجاد کرده است که به این صورت به جمع ارائه دهندگان دیگر این قابلیت یعنی Google Podcasts و Stitcher پیوسته است. فردریک آنتلم (Frédéric Antelme) رئیس تولید محتوای شرکت Deezer بیان کرد که این شرکت در حال حاضر تنها سرویس استریم و پخش آنلاین است که در قالب نرم افزاری جداگانه به تحلیل پادکست میپردازد.

خبر را برای من بخوان

نرم افزاری جدید برای تحلیل های آماری پادکست ها در Deezer


سرویس پخش آنلاین Deezer نرم افزار جدیدی برای تحلیل پادکست را برای تولیدکنندگان آن ایجاد کرده است که به این صورت به جمع ارائه دهندگان دیگر این قابلیت یعنی Google Podcasts و Stitcher پیوسته است. فردریک آنتلم (Frédéric Antelme) رئیس تولید محتوای شرکت Deezer بیان کرد که این شرکت در حال حاضر تنها سرویس استریم و پخش آنلاین است که در قالب نرم افزاری جداگانه به تحلیل پادکست میپردازد.

نرم افزار Analytics by Deezer اطلاعات پادکست شما را در دو بخش دسته بندی میکند: بخش های analytics و audience. بخش Analytics تعداد پخش های پادکست را نشان میدهد؛ همچنین شنوندگان مخصوص، طرفداران، تعداد دفعاتی که پادکست شما به اشتراک گذاشته شده است و کل زمان و بیشترین زمانی که به پادکست شما را گوش داده اند را مشخص میکند. شما همچنین میتوانید بهترین قسمت و مقدار زمانی که شنیده شده است را مشاهده کنید. بخش audience به شما سن و جنسیت طرفداران پادکست و دستگاهی که با آن به پادکست شما گوش داده اند (گوشی های هوشمند، رایانه شخصی و یا وبسایت) را نشان میدهد. پیش از این شرکت Deezer چنین تحلیل اطلاعاتی را در اختیار نمیگذاشت.

درحالی که سرویس Deezer یک پلتفرم پخش آنلاین موسیقی و پادکست با 16 میلیون عضو فعال است، تا به حال به عنوان نرم افزاری مخصوص تولیدکنندگان پادکست شناخته نشده است. شرکت Deezer اگر میخواهد به آمار نرم افزارهای رقیب یعنی Spotify و Apple Podcasts برسد، باید قدم های بزرگی را بردارد و شاید تحلیل های آماری باعث شود تا تولیدکنندگان پادکست از این پلتفرم استفاده کنند. نرم افزار Analytics by Deezer از هم اکنون برای دانلود در Apple App Store و Google Play Store دردسترس است.