توییتر بخش مخصوصی را برای شفاف سازی شرکت خود ایجاد کرده است

هر شش ماه، شرکت توییتر یک گزارش برای شفاف سازی فعالیت های به همراه جزئیات خود منتشر میکند. در میان این جزئیات میتوان اکانت هایی که از پشتوانه دولت بوده اند و به حالت تعلیق درآمده و حذف شده اند و همچنین تعداد دولت هایی را که برای دسترسی به اطلاعات به مسئولان درخواست کرده اند میشود. امروز، توییتر گزارش جدید و متمرکزی را تحت نام Twitter Transparency Center منتشر کرده است که از هم اکنون میتوان در سطح اینترنت آن را مشاهده کرد.

خبر را برای من بخوان

توییتر بخش مخصوصی را برای شفاف سازی شرکت خود ایجاد کرده است


هر شش ماه، شرکت توییتر یک گزارش برای شفاف سازی فعالیت های به همراه جزئیات خود منتشر میکند. در میان این جزئیات میتوان اکانت هایی که از پشتوانه دولت بوده اند و به حالت تعلیق درآمده و حذف شده اند و همچنین تعداد دولت هایی را که برای دسترسی به اطلاعات به مسئولان درخواست کرده اند میشود. امروز، توییتر گزارش جدید و متمرکزی را تحت نام Twitter Transparency Center منتشر کرده است که از هم اکنون میتوان در سطح اینترنت آن را مشاهده کرد.

این بخش شامل گزارش ها و خلاصه های آن ها، خبرهای مرتبط به شفاف سازی، بررسی و تحلیل داده ها و همچنین یک ابزار برای مقایسه کشورها میباشد. علاوه بر زبان انگلیسی، این گزارش ها به زودی به زبان های عربی، ترکی، اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی، ژاپنی و پرتغالی نیز در دسترس خواهند بود. همچنین شرکت توییتر ابزاری را برای ترجمه اتوماتیک به زبان برزیلی را نیز امتحان میکند.

شرکت توییتر در یکی از پست بلاگ این شرکت گفت:" هدف ما با این سیر تکاملی آن است که بتوانیم گزارشات شفاف سازی را بسیار مفهوم تر و در دسترس تر برای عموم مردم پخش کنیم."

این بخش شرکت توییتر تحت نام Transparency Center میتواند برای انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در ماه نوامبر سال 2020 بسیار روشن کننده و مهم باید؛ هرچند اطلاعات منتشر شده در این بخش از تاریخ 1 جولای تا 31 دسامبر 2019 میباشد. گزارش جدید که تا ماه ژانویه را در بر میپیرد به دلیل همه گیری ویروس کرونا و ایجاد بخشی جدید برای شفاف سازی فعالیت های این شرکت، به تعویق افتاده است.