ممکن است گوشی هوشمند OnePlus 8T شامل نسخه Pro نشود

تمام نسخه های گوشی های هوشمند پرچم دار شرکت OnePlus همواره در چند سال گذشته با نسخه های قوی تر و Pro همراه شده اند، اما به نظر میرسد که گوشی هوشمند پرچم دار جدید این شرکت که تحت نام OnePlus 8T شناخته میشود، اولین سری این گوشی ها از سال 2018 باشد که شامل نسخه Pro نخواهد شد و به صورت یک گوشی هوشمند پایه به بازار عرضه خواهد شد.

خبر را برای من بخوان

ممکن است گوشی هوشمند OnePlus 8T شامل نسخه Pro نشود


تمام نسخه های گوشی های هوشمند پرچم دار شرکت OnePlus همواره در چند سال گذشته با نسخه های قوی تر و Pro همراه شده اند، اما به نظر میرسد که گوشی هوشمند پرچم دار جدید این شرکت که تحت نام OnePlus 8T شناخته میشود، اولین سری این گوشی ها از سال 2018 باشد که شامل نسخه Pro نخواهد شد و به صورت یک گوشی هوشمند پایه به بازار عرضه خواهد شد

به تازگی اکانت توییتری Max J در فضای مجازی اطلاعاتی را در این مورد منتشر کرده است؛ و این اکانت یکی از مهم ترین و اصلی ترین منابع برای فاش شدن مطالب تکنولوژی میباشد و به همین دلیل ارزش توجه را دارد. در یک توییت، اکانت Max J عکسی را منتشر کرده است که در آن عبارت Kebab2 بر روی علامت آشنای ورود ممنوع قرار گرفته است.

مدتی است که عبارت Kebab به عنوان نام رمزی OnePlus 8T اطلاق میشود. گوشی های هوشمند شرکت OnePlus همیشه رمزهایی با نام غذا ها را تا زمان معرفی دارند. حال بر اساس پپرسش هایی که از این اکانت شده است، این اکانت توییتری معتبر بیان کرده است گوشی هوشمند OnePlus 8T Proبه بازار عرضه نخواهد شد.

اگر این خبر درست باشد، گوشی هوشمند پرچم دار جدید شرکت OnePlus تحت نام OnePlus 8Tتنها به صورت یک گوشی هوشمند منتشر خواهد شد و همراه آن گوشی هوشمند قوی تری نیز عرضه نخواهد شد. در صورت درست بودن این خبر، ممکن است طرفداران این شرکت مقداری ناامید شوند؛ اما میتوان دلیل هایی برای این عمل شرکت چینی به دست آورد.

با تغییر تاریخ عرضه گوشی های این شرکت که به دلیل معرفی گوشی هوشمند OnePlus Nord ایجاد شد، حال به نظر میرسد که این شرکت در نظر دارد مانند زمان های قدیم، سالیانه یک گوشی بسیار قدرتمند و پرچم دار اصلی را معرفی کند، تا اینکه بخواهد تنها مدل هایی از گوشی های هوشمند عرضه کند.

از آنجایی که دیگر نسخه ی ارزان قیمت تر Nord در خط تولید این شرکت قرار گرفته است، به نظر میرسد که این گوشی هوشمند دیگر نیازی ندارد تا مدل های پایه ای و قدرتمند Pro را برای عرضه در نظر بگیرد.

حال با تمام این گمانه زنی ها، باید منتظر بمانیم تا OnePlus 8T به صورت رسمی معرفی شود تا بتوانیم با سیاست های جدید این شرکت مواجه شویم.