آپدیت جدید Instagram طراحی آن را تغییر خواهد داد
توسعه دهندگان نرم افزار شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام، به تازگی در حال آزمایش کردن تم ها و طراحی های جدیدی برای این نرم افزار هستند تا بتوانند بخش های اختصاصی ای را برای خرید در این شبکه اجتماعی و همچنین چرخیدن در این نرم افزار ایجاد کنند. این شرکت به تازگی سه طراحی جداگانه برای این نرم افزار را ایجاد کرده اند که بیانگر آن است که هر کاربر بیشتر به چه فعالیتی در این شبکه اجتماعی میپردازد و بتواند علاقه بیشتری به موضوعات اختصاصی خود پیدا کند.
آپدیت جدید Instagram طراحی آن را تغییر خواهد داد
توسعه دهندگان نرم افزار شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام، به تازگی در حال آزمایش کردن تم ها و طراحی های جدیدی برای این نرم افزار هستند تا بتوانند بخش های اختصاصی ای را برای خرید در این شبکه اجتماعی و همچنین چرخیدن در این نرم افزار ایجاد کنند. این شرکت به تازگی سه طراحی جداگانه برای این نرم افزار را ایجاد کرده اند که بیانگر آن است که هر کاربر بیشتر به چه فعالیتی در این شبکه اجتماعی میپردازد و بتواند علاقه بیشتری به موضوعات اختصاصی خود پیدا کند.
شبکه اجتماعی اینستاگرام به تازگی این طراحی را در کشورهای هند، برزیل، فرانسه و آلمان منتشر کرده است و بیان کرده است که این کشورها در ارتباط با گشتن در این فضای مجازی کشورهای بسیار طرفدار دارد و میتوان به خوبی این طراحی را مورد بررسی قرار داد. اما این شرکت برای اولین بار بخش خرید را به این شبکه اجتماعی اختصاص داده است و اولین باری است که مردم میتوانند این بخش آزمایش کنند تا در صورت قابل قبول بودن به صورت جهانی مورد استفاده قرار بگیرد.
هرکدام از این سه طراحی جدید تفاوت های بسیار کوچکی با یکدیگر دارند؛ اما در تمام این طراحی وجود بخش های چرخش و همچنین خرید نیز به صورت اختصاصی قرار داده شده اند. در یکی از طراحی های جدید بخش چرخش (Reels) به جای بخش Explore قرار گرفته است و همچنین بخش خرید نیز جای activity را گرفته است و بخش های قدیمی در بالای سمت راست برنامه و در کنار بخش چت ها قرار گرفته اند.
در حالت دیگر، تمام شش قسمت اصلی این نرم افزار در نوار پایین قرار گرفته است؛ درحالی که برای به اشتراک گذاشتن پست جدید باید از علامت «+» سمت بالا و راست نرم افزار استفاده کنید.
اگر این طراحی ها به همین شکل باشند که تعریف شده اند، برای بسیاری از افراد گیج کننده خواهد بود و بر اساس برنامه ای که شرکت فیسبوک قرار داده است سعی دارد تا بسیار بیشتر این نرم افزار را به نرم افزار محبوب Facebook نزدیک کند و طراحی های مشابهی را برای آن ها در نظر بگیرد.
این طراحی ها از قدیم برای کاربران اینستاگرام غیرقابل قبول بوده است؛ برای مثال زمانی که این شرکت بخشی را به IGTV اختصاص داد، بسیار از کاربرات از این اتفاق ناراحت و شوکه شدند و پس از مدتی نیز به طور کلی آن را نادیده گرفتند. حال چندی پیش اینستاگرام این بخش را به طور کلی حذف کرد؛ که به نظر میرسد که این شرکت قصد داشته است جای خالی ای را برای بخش های خرید و غیره باز کند.