سایت خبری طلا

چه انتظاراتی از گوشی هوشمند iPhone SE 3 داریم

منبع: سایت techradar


گوشی هوشمند iPhone SE 2020 یکی از گوشی های هوشمندی ممحبوب سال میباشد که شگفتی بسیار زیادی را نیز برای آنان ایجاد کرده است. این گوشی هوشمند از برترین سخت افزارها و نرم افزارهای شرکت اپل بهره میبرد که از طراحی قدیمی و کوچک این شرکت استفاده میکند و قیمت بسیار پایین و مناسبی را نیز دارا میباشد.


چه انتظاراتی از گوشی هوشمند  iPhone SE 3داریم

 

 گوشی هوشمند iPhone SE (2020) یکی از گوشی های هوشمندی ممحبوب سال میباشد که شگفتی بسیار زیادی را نیز برای آنان ایجاد کرده است. این گوشی هوشمند از برترین سخت افزارها و نرم افزارهای شرکت اپل بهره میبرد که از طراحی قدیمی و کوچک این شرکت استفاده میکند و قیمت بسیار پایین و مناسبی را نیز دارا میباشد.

 البته باید بیان کرد که این محصول اولین تجربه ی شرکت اپل نمیباشد و این شرکت برای اولین بار در سال 2016 اولین نسخه از سری گوشی های هوشمند iPhone SE را به بازار عرضه کرد و پس از آن تا زمان عرضه نسخه دوم در سال 2020 همچین تجربه ای را از این شرکت ندیده بودیم.

 حال از آنجایی که گوشی هوشمند iPhone SE (2020) به گونه ای دنباله ی نسخه ی 2016 این گوشی هوشمند به حساب می آید، میتوان این را در نظر داشت که قطعاً گوشی هوشمند iPhone SE 3 به بازار عرضه خواهد شد. البته درمورد این گوشی هوشمند اخبار بسیار زیادی منتشر نشده است، اما ما تمام اخبارها و شایعاتی که درمورد این گوشی هوشمند منتشر شده است را در نظر میگیریم؛ پس مطمئن باشید که اخبارهایی که در آینده در مورد این گوشی هوشمند منتشر میشود را مطالعه کنید.

گوشی هوشمند iPhone SE (2020) در ماه آگوست سال 2020 رونمایی و به بازار عرضه شد؛ پس اگر بر این باور باشیم که شرکت اپل سالیانه یک گوشی هوشمند از این سری را به بازار عرضه کند، باید منتظر عرضه ی نسخه جدید این گوشی هوشمند در ماه آپریل 2021 باشیم. البته باید متذکر شویم که نسخه اول این گوشی هوشمند در سال 2016 به بازار عرضه شد و نمیتوان ضمانت داد که سال آینده این گوشی هوشمند به بازار عرضه شود.

 حال بهتر است که به انتظارات و گمانه زنی هایی که درمورد این گوشی هوشمند داریم را با یکدیگر مرور کنیم.

1) طراحی مدرن

2) صفحه نمایش OLED با رزولوشن بالاتر

3) بهتر شدن عمر باطری گوشی هوشمند

4) ارزان قیمت و کوچک باقی ماند این گوشی هوشمند

5) تعداد دوربین های بیشتر

6) سرویس 5G

7) نرخ فریم بالاتر از 60Hz