اینستاگرام یا تویتتر؟کدام یک مناسب برندینگ است؟
اینستاگرام با بیش از 1 میلیارد کاربر ماهانه ، یکی از محبوب ترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی در جهان است. در مقایسه ، توییتر حدود 270 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. اما کدام پلتفرم قدرت بیشتر و ابزار های بهتری برای رشد برند ها و شرکت ها فراهم میکند.
اینستاگرام یا تویتتر؟کدام یک مناسب برندینگ است؟
اینستاگرام با بیش از 1 میلیارد کاربر ماهانه ، یکی از محبوب ترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی در جهان است. در مقایسه ، توییتر حدود 270 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد.
بر اساس این اعداد ، شرکت ها و مارک ها اغلب بستر بزرگتر را برای تلاش های بازاریابی خود انتخاب می کنند. اما آیا همیشه رفتن به جایی که برجسته شدن در آن دشوار است ایده خوبی است؟ آیا بهتر نیست که رقابت کمتری داشته باشیم و کاربران فعال و زنده بیشتری داشته باشیم؟
اینستاگرام یک پلت فرم بصری است که در آن برندها ، تصاویر و فیلم هایی را نشان می دهند که نشان دهنده نام تجاری آنها باشد. توییتر بیشتر روی مکالمات و به روزرسانی ها به عنوان راهی برای جلب توجه کاربران تمرکز دارد.
برای یافتن تفاوت های اساسی بین Twitter و Instagram و اینکه کدام یک از پلتفرم ها برای برند شما بهتر است باید به یک سری نکات توجه کرد.
نرخ تعامل
وقتی صحبت از نرخ تعامل بین اینستاگرام و توییتر می شود ، اینستاگرام برنده اصلی است. این پلتفرم کاربران را به طور مداوم پیمایش می کند ویک بستر بصری بسیار عالی را فراهم میکند.
این ویژگی ها برای ادامه مکالمه و ایجاد روابط مستحکم با مشتریانشان برای برندها عالی است. میزان جذابیت توییتر بسیار پایین تر است ، اگرچه ویژگی های بازتوییت ، نقل قول و پاسخ آن امکان ارتباط فوری را فراهم می کند.
تفاوت عمده دیگر توییتر و اینستاگرام بازنشر است. ابزارهای اینستاگرام این گزینه را ارائه نمی دهند ، اما شما می توانید پست ها را در توییتر به راحتی retweet (اشتراک گذاری) کنید.
ویژگی اجرای زنده یا لایو
کاربران instagram می توانند از طریق استوری های اینستاگرام ، Instagram Live و IGTV به صورت زنده پخش شوند.این به برند ها فرصت می دهد تا در زمان واقعی با طرفداران خود ارتباط برقرار کنند. اما در توییتر امکان پخش زنده وجود ندارد.
برای تصمیم گیری بین توییتر یا اینستاگرام برای نام تجاری خود ، از خود بپرسید آیا محتوای زنده کافی برای ارسال دارید. اگر هنوز محتوای کافی ندارید ، همیشه می توانید از قبل برنامه ریزی کنید و پست های اینستاگرام را به طور خودکار برنامه ریزی کنید. به این ترتیب ، شما همیشه یک منبع غنی از کار ها و پست های جدید برای جذب مخاطبان خود خواهید داشت.
تبلیغات
اینستاگرام و توییتر تبلیغات و پست های تبلیغاتی را ارائه می دهند ، اما ممکن است تعامل به شدت متفاوت باشد. در اینستاگرام ، می توانید از پست ها ، استوری ها و فیلم های IGTV کسب درآمد کنید ، در حالی که در توییتر فقط می توانید از پست ها در قالب های مختلف برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود استفاده کنید.
اینستاگرام اکنون ویژگی های خرید مستقیم را ارائه می دهد که برند ها از آنها برای لینک دادن به محصولات و فروشگاه های آنلاین خود استفاده می کنند. توییتر علاوه بر توییت های حمایت شده که به وب سایت های محصول لینک می شوند ، ویژگی "فروشگاه سریع" را ارائه نمی دهد.