وقتی تکنولوژِی دنیای سرگرمی را متحول میکند!
تلویزیون در دهه 1950 برای اکثر خانوارهای ایالات متحده به صحنه آمد و صنعت سرگرمی را کاملاً مختل کرد. جعبه های بزرگ با صفحه نمایش کوچک ، سرگرمی های خانوادگی را به سطح جدیدی رساند. بچه ها می توانستند نمایش های گاوچران و باشگاه میکی موس را تماشا کنند. بزرگسالان می توانستند سریال های تلویزیونی و اخبار شبانه را تماشا کنند. مردم می توانستند در خانه بمانند و سرگرم شوند.
وقتی تکنولوژِی دنیای سرگرمی را متحول میکند!
تلویزیون در دهه 1950 برای اکثر خانوارهای ایالات متحده به صحنه آمد و صنعت سرگرمی را کاملاً مختل کرد. جعبه های بزرگ با صفحه نمایش کوچک ، سرگرمی های خانوادگی را به سطح جدیدی رساند. بچه ها می توانستند نمایش های گاوچران و باشگاه میکی موس را تماشا کنند. بزرگسالان می توانستند سریال های تلویزیونی و اخبار شبانه را تماشا کنند. مردم می توانستند در خانه بمانند و سرگرم شوند.
و با بیشتر شدن پیشنهادات مشاهده و معرفی تلویزیون های رنگی ، همراه با جعبه های کوچکتر و صفحه نمایش های بزرگتر ، مصرف کنندگان از این پدیده شگفت آور آوردن دنیا به خانه های خود استقبال کردند. این همه کانال و گزینه های بسیار زیاد.
تلویزیون کابلی مهمترین اختلال بعدی بود - با پرداخت ماهیانه ، مصرف کنندگان سرگرمی می توانند گزینه های سرگرمی خود را - تلویزیون واقعیت ، کانال های فیلم و ورزش و موارد دیگر - گسترش دهند.
با رشد فناوری ، صنعت سرگرمی همچنان برای مصرف کنندگان دگرگون می شود.
در حال حاضر مصرف کنندگان این حق انتخاب را دارند که فقط آنچه را که می خواهند در راه سرگرمی دریافت کنند و هزینه آن را بپردازند ، اعم از موسیقی ، نمایش زنده یا برنامه های تلویزیونی. این یک چالش بزرگ برای شرکت های سنتی کابلی و ماهواره ای است که همچنان فقط بسته های کانال های تلویزیونی را ارائه می دهند که مشترکان نمی خواهند. در واقع ، تنها دلیلی که مصرف کنندگان همچنان از این سرویس ها استفاده می کنند این است که غالباً با خدمات اینترنتی خود همراه هستند.
فناوری صوتی در حال تغییر تجربه سرگرمی است
یک نظرسنجی اخیر توسط Parks Associated نشان می دهد که 17 درصد از خانوارهای ایالات متحده هم اکنون دارای یک دستگاه سرگرمی متصل به اینترنت و یک دستگاه خانه هوشمند هستند. با رایج شدن تعاملات صوتی ، اولویت های مصرف کنندگان به سمت دستگاه های خانه هوشمند و سرویس های اینترنتی که به طور همزمان کار می کنند ، تغییر جهت می دهد. سرویس های پخش اینترنتی نه تنها در هزینه و انتخاب محصول بلکه در مورد انواع ادغام های ارائه شده با سایر خدمات متصل و دستیارهای صوتی موجود در خانه های مشتریان باید رقابت کنند.
تحول صنعت سرگرمی توسط تکنولوژی در واقع فقط در مراحل ابتدایی است. هر سازمانی که درگیر ارائه خدمات سرگرمی به مصرف کنندگان باشد ، اگر بخواهد سهم خود را از بازار بدست آورد ، چالش های زیادی برای رفع آن دارد.