سلام مغرورانه شاسی بلند جدید فولکس واگن به رقبا !

316 اسب بخار Tiguan R ممکن است هیجان انگیزترین گزینه اضافه شده به سری SUV خانواده تازه اصلاح شده و بسیار موفق فولکس واگن باشد ، اما این مدل e-Hybrid در اینجا بدون شک مهمترین است.

خبر را برای من بخوان

سلام مغرورانه شاسی بلند جدید فولکس واگن به رقبا !


پرفروش ترین SUV فولکس واگن اولین پیشرانه پلاگین هیبریدی خود را ارائه می دهد و 31 مایل برد الکتریکی دارد.

316 اسب بخار Tiguan R ممکن است هیجان انگیزترین گزینه اضافه شده به سری SUV خانواده تازه اصلاح شده و بسیار موفق فولکس واگن باشد ، اما این مدل e-Hybrid در اینجا بدون شک مهمترین است.

این مدل یک پلاگین ترکیبی است. بنابراین باید انواع امتیازات CO2 مناسب برای مدیر ناوگان را ارائه دهد که PHEV ها را به یک انتخاب تجاری وسوسه انگیز تبدیل می کند ، در حالی که خریداران خصوصی را نیز قادر می سازد که انعطاف پذیری باتری 13 کیلووات ساعتی را به طور منظم شارژ کنند و هزینه های کارکرد پایین تری را دارند.

این پیشرانه همان است که در نمونه هایی از Volkswagen Passat GTE و Skoda Superb iV پیدا خواهید کرد. این مرکز در حدود یک موتور توربوشارژ 1.4 لیتری چهار گلدان بنزینی است که با یک موتور محرکه برقی و یک جعبه دنده اتوماتیک شش کلاچه دو سرعته متصل می شود. با ترکیب این عناصر ، خروجی سیستم 242 اسب بخار و 295 پوند فوت ایجاد می شود که همه از طریق محور جلو به جاده منتقل میشوند.

E-Mode را انتخاب کنید تا فقط با برق کار کند و با یک بار شارژ کامل ، می توانید 31 مایل را طی کنید. و پس از اتمام ، می توانید به یک جعبه دیواری 3.5 کیلوواتی متصل شوید تا باتری را فقط در مدت بیش از سه ساعت و نیم شارژ کنید.

اما البته چند ضعف وجود دارد که ناشی از انتخاب یک Tiguan با پریز برق است. باتری درایو نسبتاً بزرگ است ، بنابراین مخزن سوخت به طبقه صندوق عقب منتقل شده است. در نتیجه 139 لیتر ظرفیت صندوق عقب را از دست خواهید داد و 476 لیتر برای شما باقی خواهد ماند. باتری خود نیز 135 کیلوگرم وزن اضافه می کند.

اما به هر حال ، این یک ماشین کاملاً متمدن برای رانندگی است. اجازه دهید موتور الكترونیك اقدامات مربوطه را به عهده بگیرد و شما می توانید رانش كافی و پاسخ سرعتی محکم را در سرعت های پایین مشاهده كنید ، كه همگی با چرخشی ظریف همراه است كه می تواند برای كسی كه بسیار فعال است مانند یك بوكسر سوبارو با سرعت بالا باشد.

همانطور که از شهر خارج می شوید و تصمیم می گیرید پای خود را کمی بیشتر در سفر غرق شوید ، نحوه جرقه زدن موتور بنزینی در این ماشین و ایجاد فشار در آن نیز کاملاً یکپارچه است. این یک پیشرانه نرم و صاف و تصفیه شده است و به نظر می رسد در واقع پانچ آن تمام نمی شود مگر اینکه چرخش دور موتور را دقیقاً تا خط قرمز برسانید.

با این حال ، اگر تصمیم بگیرید که حالت GTE را درگیر کرده و کاملاً شتاب دهنده را میخ بزنید ، به چند نکته توجه خواهید کرد. اول اینکه انتقال نسبتاً خوب آن به عقب است که باعث می شود فرمان سبک کاملاً سبک تر شود. و دوم این که ماشین کمی از چرخش به چپ به سمت راست حرکت می کند تا جایی که قدرت خود را به جاده می رساند. اما واقعاً ، اینها ضعف های نسبتاً جزئی هستند ، زیرا Tiguan به سرعت خود را می سازد و عملکردی که پس از آن به ذهن متبادر می شود ، به طرز شگفت آوری قوی است.و باید گفت در انجام سبقت ها خیلی مشکل نخواهید داشت .