به سادگی یک کلیک ، عکس ها و فیلم های اینستاگرام را دانلود کنید!

مردم از سراسر جهان هزاران عکس و ویدیو در اینستاگرام ارسال می کنند. و بعضی اوقات ، برخی از فیلم ها برای مردم جالب است و می خواهند آن را ذخیره کرده و در تلفن همراه خود داشته باشند. اگر به دنبال دانلود هر ویدیویی از یک پست یا داستان اینستاگرامی هستید ، متأسفانه ، اینستاگرام فقط به کاربران امکان می دهد تا داستان های خود را که با استفاده از خود برنامه ضبط شده اند ذخیره کنند.

خبر را برای من بخوان

به سادگی یک کلیک ، عکس ها و فیلم های اینستاگرام را دانلود کنید!


مردم از سراسر جهان هزاران عکس و ویدیو در اینستاگرام ارسال می کنند.
و بعضی اوقات ، برخی از فیلم ها برای مردم جالب است و می خواهند آن را ذخیره کرده و در تلفن همراه خود داشته باشند. اگر به دنبال دانلود هر ویدیویی از یک پست یا داستان اینستاگرامی هستید ، متأسفانه ، اینستاگرام فقط به کاربران امکان می دهد تا داستان های خود را که با استفاده از خود برنامه ضبط شده اند ذخیره کنند.

با این حال ، شما لازم است به نرم افزار ها و سا سایت های دیگر برای دانلود این ویدیو ها و پست ها مراجعه کنید. نکته ای که اینجا باید به آن بپردازیم این است که شما نمیتوانید پست ها و استوری ها و ای جی تی وی هایی که در اکانت خصوصی افراد قرار دارند را دانلود کنید حتی اگر لینک آن را داشته باشید، و در واقع هیچ سایت یا نرم افزاری قادر به انجام چنین کاری نیست.

برای انجام این کار ، دو روش وجود دارد - استفاده از وب سایت ها و استفاده از برنامه های . اکنون ، ما درک کرده ایم که استفاده از یک برنامه به دلیل رعایت حریم خصوصی در اینجا بهترین راه حل نیست ، بنابراین در این راهنمایی ، ما به ابزارهای وب مراجعه خواهیم کرد.

در ابتدا باید مراحل زیر را انجام دهید :

از سمت راست روی سه نقطه عمودی پستی که میخواهید دانلود کنید ضربه بزنید

سپس بر روی گزینه کپی لینک کلیک کنید

پس از کپی کردن لینک مرورگر گوشی خود را باز کرده و وارد سایت downloadgram شوید.

سپس لینک کپی شده را در محل مورد نظر paste کنید.

با کلیک بر روری گزینه download منتظر باشید تا پست شما اماده دانلود شود.

با پیدا شدن پست مورد نظر حالا بر روی گزینه دانلود کلیک کرده تا فرایند دانلود شروع شود.