همه گیری کرونا و افزایش وحشتناک کلاهبرداری های اینترنتی!

COVID-19 در حال تغییر شکل نحوه خرید آنلاین مشتریان است. اما با دیجیتالی شدن خدمات و محصولات تجاری ، خطر کلاهبرداری ، هک و کلاهبرداری افزایش می یابد. بر اساس گزارش جدید Visa ، تعداد بی سابقه ای از مصرف کنندگان در پاییز امسال قصد خرید آنلاین و تلفن های هوشمند را دارند.

خبر را برای من بخوان

همه گیری کرونا و افزایش وحشتناک کلاهبرداری های اینترنتی!


COVID-19 در حال تغییر شکل نحوه خرید آنلاین مشتریان است. اما با دیجیتالی شدن خدمات و محصولات تجاری ، خطر کلاهبرداری ، هک و کلاهبرداری افزایش می یابد. بر اساس گزارش جدید Visa ، تعداد بی سابقه ای از مصرف کنندگان در پاییز امسال قصد خرید آنلاین و تلفن های هوشمند را دارند. و تقریباً نیمی از این خریداران پول خود را برای مشاغل کوچک و متوسط محلی خرج خواهند کرد. با افزایش هزینه های آنلاین ، موجی از جرایم اینترنتی که بازرگانان و خرده فروشان را هدف قرار داده است.

گزارش جدیدی از ویزا نشان می دهد که شرکت های کوچک چگونه به افزایش جرایم اینترنتی پاسخ می دهند.

میشل هرون ، معاون فناوری جهانی ویزا ، می گوید ، مجرمان اینترنتی از این بیماری همه گیر بهره می گیرند و شرکت های کوچک و متوسط را یک بازار تازه برای حملات خود می دانند.

"آنچه ما می بینیم این است كه بسیاری از این [شركتها] كه نیازی به دیجیتال شدن نبوده اند در حال نقض هستند. قبلا اینگونه بود كه مجرمان به دنبال سایت های بزرگ می رفتند ، اما آنها به دنبال تجارت های كوچك می روند سایت ها یا استارت آپ ها "با کلاهبرداری آزمایش شده که قبلا از خود ضعف هایی نشان داده اند.

کلاهبرداری به نام "تست کارت" در ماه های اخیر به طرز چشمگیری افزایش یافته است. مجرمان غالباً هزاران شماره کارت اعتباری دزدیده شده را در وب تاریک و سایتهای غیرقانونی خریداری می کنند. آنها از نرم افزاری استفاده می کنند که می تواند به سرعت 10 میلیون شماره کارت مختلف را آزمایش کند تا بفهمد کدام کارتها dud هستند و کدام یک کار می کنند.

هرون توضیح می دهد که مجرمان "یک سایت تجارت الکترونیکی ناخواسته پیدا می کنند ، و سپس با معاملات سعی می کنند کارت های خوبی را پیدا کنند که تعادل فعال دارند". کارتهای کار برای یک حق بیمه مجدداً فروخته می شوند.

در نتیجه ، مشاغل کوچک به سرعت در حال استفاده از سیستم های دفاع سایبری هستند. به گفته هرون ، بیشتر این سیستم ها از فناوری هایی مانند یادگیری ماشین و سیستم های پرداخت بدون تماس برای کاهش تقلب و محافظت از داده های مصرف کننده استفاده می کنند. هرون گفت: "امروزه مشاغل دارای ابزارهای فنی برای دفع کلاهبرداری به هنگام وقوع در زمان واقعی هستند." "این بسیار قدرتمند است."