چند هفته دیگر به Cyberpunk 2077 نمانده است و RPG بسته بندی عملیاتی با پشتیبانی از گفتگو به 10 زبان و گزینه های زیرنویس برای چندین زبان دیگر راه اندازی می شود. CD Projekt Red قصد دارد با استفاده از هوش مصنوعی برای همگام سازی لب به گفتگو به چندین زبان ، لایه عمیق تری از غوطه وری را برای بازیکنان ایجاد کند.
این بازی برای 10 زبان، انیمیشن دقیق ارائه می دهد.
مدیر فنی شخصیت اصلی بازی ، Mateusz Popławski ، در یک سخنرانی (از طریق @ shinobi602 در توییتر) گفت که CDPR کیفیت همگام سازی لب را بهتر از Witcher 3 هدف قرار داده است. این کار را می خواست به 10 زبان انگلیسی ، آلمانی ، اسپانیایی ، فرانسوی انجام دهد. ، ایتالیایی ، لهستانی ، پرتغالی برزیل ، روسی ، ماندارین و ژاپنی.
هدف این بود که همه کارها را برای هر شخصیتی در جهان باز انجام دهیم. به دلیل گستردگی زیاد بازی ، CDPR لازم بود همه این کارها را با ضبط حرکت صورت صفر انجام دهد. برای انجام این کار ، استودیو از فناوری همگام سازی لب و انیمیشن صورت Jali Research استفاده کرد تا به صورت رویه ای نحوه حرکت چهره شخصیت ها را ایجاد کند.
برخی از شخصیت های Cyberpunk 2077 به چندین زبان صحبت می کنند ، گاهی اوقات با یک جمله بین آنها جابجا می شوند. برای پاسخگویی به آن ، از برچسب گذاری متن استفاده شد. این برچسب ها همچنین به تنظیم حالت چهره یک شخصیت کمک می کنند ، وقتی وضعیت عاطفی آنها در یک خط گفتگو تغییر می کند. این سیستم همچنین از تجزیه و تحلیل صوتی برای تکرار احساسات یک اجرای آوازی در انیمیشن ها استفاده کرده است.
CDPR با استفاده از الگوریتم هایی به آن کمک کرد تا میانبرهای The Witcher 3 را تحریک کند و این تکامل این رویکرد است. در بسیاری از بازی ها از حرکت ضبط شده برای گفتگوی همگام سازی لب فقط با یک زبان استفاده می شود ، که می تواند غوطه وری را برای بازیکنانی که به زبان دیگری تغییر می دهند ، کمی از بین ببرد.
اگرچه ممکن است انیمیشن های تولید شده رویه ای در Cyberpunk 2077 به اندازه جزئیات یا رسا بودن موارد موجود در برخی دیگر از بازی های AAA نباشد ، اما این می تواند برای بسیاری از بازیکنانی که ترجیح می دهند به زبان های مختلف بازی کنند ، به تجربه اضافه شود. شما می توانید هنگام ورود بازی در 19 نوامبر ، از نزدیک به نحوه عملکرد آن نگاهی بیندازید.