ارزان و حرفه ای با ماوس لانه زنبوری HyperX

HyperX ماوس بازی با سیم 50 دلاری Pulsefire Haste را معرفی کرده است. ویژگی برجسته آن وزن 59 گرمی آن است که این شرکت با ایحاد بسیاری از سوراخهای شش ضلعی در اطراف خود به دست آورد - بدون شک یکی دیگر از ویژگی های قابل ذکر این آخرین ماوس است که از طراحی لانه زنبوری استفاده می کند و توسط مارک هایی مانند Finalmouse ، Glorious PC Gaming Race و اکنون بسیاری دیگر محبوب شده است.

خبر را برای من بخوان

ارزان و حرفه ای با ماوس لانه زنبوری HyperX


HyperX ماوس بازی با سیم 50 دلاری Pulsefire Haste را معرفی کرده است. ویژگی برجسته آن وزن 59 گرمی آن است که این شرکت با ایحاد بسیاری از سوراخهای شش ضلعی در اطراف خود به دست آورد - بدون شک یکی دیگر از ویژگی های قابل ذکر این آخرین ماوس است که از طراحی لانه زنبوری استفاده می کند و توسط مارک هایی مانند Finalmouse ، Glorious PC Gaming Race و اکنون بسیاری دیگر محبوب شده است. Eurogamer در اواسط سال 2019 نوشت که این سبک کار مهم بعدی در تجهیزات بازی PC است و ماوس جدید HyperX درست بودن آنها را ثابت می کند.

ماوس جدید HyperX از نظر قیمت گذاری (همچنین 50 دلار) ، وزن (58 گرم مدل O- یک گرم سبک تر) و طراحی کلی شباهت زیادی به Glorious PC Gaming Race Model O- دارد. هر دوی آنها دوجنس دار کاذب هستند و دکمه های انگشت شست برای افراد راست دست تهیه می شود ، اما یک طراحی متقارن متناسب با افراد چپ یا راست دست است. من در واقع اندازه کمی بلندتر و بلندتر مدل O- را به این مدل HyperX ترجیح می دهم ، اما ممکن است گیمرهای دست کوچک احساس دیگری داشته باشند.

Pulsefire Haste دارای دو دکمه اصلی ماوس و یک سوئیچر DPI است که کمی بیشتر از چرخ اسکرول با چراغ LED به کف دست شما نشسته است. صحبت از نورپردازی می شود ، اگر شما یک موس مخصوص بازی را فقط با کمی استعداد می خواهید ، این می تواند مطابقت خوبی داشته باشد. حتی می توانید با استفاده از برنامه دسک تاپ Ngenuity LED ها را کاملا خاموش کنید (فقط برای سیستم های ویندوز 10 موجود است). طناب بافته شده 1.8 متر طول دارد - حدود شش فوت.

این ماوس از یک سنسور PixArts PAW3335 با حداکثر 16000 DPI حساسیت و از پیش تنظیمات DPI قابل تنظیم برخوردار است که می توانید در برنامه فوق الذکر تنظیم کنید. اگر یک گیمر باهوش هستید ، باید بدانید که این همان سنسور رده بالای PixArt 3360 نیست که از شتاب کمی سریعتر پشتیبانی می کند و بخشی از سایر موشهای بازی با قیمت مشابه است ، مانند Model O-. احتمالاً اکثر مردم تفاوت را متوجه نخواهند شد ، اما شاید شما هم این تفاوت را داشته باشید. سنسور قادر به نرخ رای گیری استاندارد 1000 هرتز است.

کلیدهای مکانیکی هر دکمه ماوس ، کلیدهای Golden Micro TTC هستند که HyperX ادعا می کند تا 60 میلیون کلیک دوام دارند. من هیچ شکایتی در مورد احساس کلیک ندارم. این به اندازه کافی سریع است که به من اجازه می دهد احساس کنم کنترل دارم HyperX اسکیت های سفید PTFE را برای حرکت بسیار روان روی پد ماوس در پایین ساخته است و این بسته شامل یک مجموعه جایگزین از اسکیت های PTFE و نوار چسب است که می توانید خودتان آن را برای تناسب سفارشی استفاده کنید. حافظه داخلی فقط از یک نمایه ذخیره شده پشتیبانی می کند.

اگر به دنبال یک ماوس بازی با طراحی سوراخ لانه زنبوری هستید ، گزینه های زیادی دارید. اگر یک گیمر راست دست به دنبال ماوس با طراحی کوچک و نور ظریف باشید ، با 50 دلار ، Pulsefire Haste گزینه خوبی است.