تلفیق ماشین آفرودی و برفی به معنای واقعی عالی !

Polaris ، تولید کننده لباس های ورزشی قدرتی مستقر در مینه سوتا در حال همکاری با Zero Motorcycles برای تولید مشترک وسایل نقلیه الکتریکی ، از جمله ATV و ماشین مخصوص مناطق برفی است. این دو شرکت "توافقنامه 10 ساله انحصاری" امضا کرده اند که به گفته پولاریس به تلاش برای داشتن نسخه برقی از هر نوع خودرویی که این شرکت تا سال 2025 ارائه می دهد ، کمک خواهد کرد.

خبر را برای من بخوان

تلفیق ماشین آفرودی و برفی به معنای واقعی عالی !


Polaris ، تولید کننده لباس های ورزشی قدرتی مستقر در مینه سوتا در حال همکاری با Zero Motorcycles برای تولید مشترک وسایل نقلیه الکتریکی ، از جمله ATV و ماشین مخصوص مناطق برفی است. این دو شرکت "توافقنامه 10 ساله انحصاری" امضا کرده اند که به گفته پولاریس به تلاش برای داشتن نسخه برقی از هر نوع خودرویی که این شرکت تا سال 2025 ارائه می دهد ، کمک خواهد کرد.

Polaris انواع وسایل نقلیه آفرود را تولید می کند ، از جمله ترکیب محبوب RZR و همچنین ماشین های سه چرخ مانند Slingshot. این خودرو همچنین دارای موتورسیکلت هندی است که در سال 2011 خریداری کرد. شرکت zero مستقر در کالیفرنیا ، که در سال 2006 تاسیس شد ، در حال حاضر 9 موتورسیکلت برقی از جمله SR / S اخیراً عرضه شده در مجموعه محصولات خود دارد. هر دو شرکت امیدوارند از آنچه که فکر می کنند بازار برق نادیده گرفته شده است استفاده کنند ، این کار را از وسایل نقلیه آفرود و ماشین های برفی آغاز می کند.

مدیر عامل Polaris ، اسکات وین گفت که هدف تولید وسایل نقلیه ای است که نه تنها از نظر شایستگی جذابیت دارند بلکه در واقع از موتورهای احتراقی برتر هستند. وین به The Verge گفت: "چشم انداز من این است كه هر مشتری كه می خواهد یك محصول نیروگاه الكتریكی در ورزش های قدرتی بخرد ، می تواند آن را از ما بخرد ،" اگرچه مدتی طول می كشد تا به آنجا برسیم. "

Polaris در برق رسانی تخصص دارد. در سال 2011 ، این شرکت موتورهای الكتریكی جهانی (GEM) را خریداری كرد ، كه وسایل نقلیه با سرعت پایین مانند ، گاری و شاتل را تولید می كند. از آن زمان ، وین گفت که پولاریس خودروهای الکتریکی با ارزش "بیش از یک میلیارد دلار" ساخته و فروخته است.

اما Polaris امیدوار است با مشارکت با Zero ، وسایل نقلیه الکتریکی جدیدی را به سری محصولات اصلی خود از خودروهای اسپرت آفرود و برقی اضافه کند. "با zero به عنوان یک شریک طی دهه آینده ، ما احساس می کنیم که می توانیم کل نمونه کارهای خود را بگیریم و همچنین یک جایگزین پیشرانه الکتریکی ارائه دهیم که ، در بیشتر موارد ، برای مشتریان ما یک راه حل بهتر از موتور احتراق داخلی است که تقویت می کند."

"تراکم باتری آنها از هر شرکت خودرویی بهتر است"
وین گفت که تخصص مهندسی ، به ویژه هنگامی که صحبت از رویکرد لباس موتور سیکلت در مورد باتری ها می شود ، اصلی ترین چیزی بود که وی را به سمت Zero جذب کرد. وی گفت: "تراکم باتری آنها از هر شرکت خودروسازی بهتر است."

وین گفت: "من فکر می کنم که برای بسیاری از مردم بسیار مهم خواهد بود." "من همچنین فکر می کنم بسیاری از مشتریان فعلی من هیچ مزخرفی ندارند."

Polaris به تنهایی در حال بررسی راه های فروش بیشتر وسایل نقلیه ورزشی با قدرت الکتریکی نیست. شرکت باربری الکتریکی نیکولا موتورز نسخه های مفهومی یک کشتی آبی الکتریکی و یک آفرود برقی الکتریکی به نام NZT را منتشر کرده است. تسلا همچنین یک ATV برقی به نام Cyberquad را تحریک کرده است. و فولکس واگن برنامه های خود را برای ساخت یک باگی با تپه برقی ، ID Buggy ، که بر اساس کیت های قدیمی Meyers Manks مربوط به دهه 1960 ساخته شده ، فاش کرده است.

Polaris یک شرکت دولتی است ، در حالی که Zero هنوز در اختیار سهام داران خصوصی است. این روزها شرکت های وسایل نقلیه الکتریکی با استفاده از شرکت های متصرف خاص یا SPAC برای دسترسی به سرمایه بیشتر ضمن پرهیز از نظارت عمومی ، بطور گسترده ای به شرکت های وسایل نقلیه الکتریکی مراجعه کرده اند. وین گفت ، در مورد رفتن به مسیری مشابه به zero مراجعه کرده اند اما تاکنون کاهش یافته است.

در همین حال ، وین گفت اگرچه فعلاً خریدهای Polaris روی میز نیست ، اما این کار در آینده امکان پذیر است. وی گفت: "من هیچ چیز را رد نمی كنم." "من فکر می کنم آنها آرزو دارند که بعضی وقت ها دیده شوند و ، می دانید ، ما فکر می کنیم که ارزش آنها را افزایش می دهیم بنابراین از این نظر برای آنها خوب است."