سایت خبری طلا

قوانین جدید کره جنوبی در برابر ارزهای دیجیتال خصوصی !

منبع: news.bitcoin


کره جنوبی قرار است مبادلات رمزنگاری شده را از مدیریت دارایی های دیجیتالی که با عنوان "سکه های تاریک" در نظر می گیرد منع کند. کمیسیون خدمات مالی تنظیم کننده (FSC) به طور خاص سکه های حفظ حریم خصوصی مانند dash ، monero و zcash را هدف قرار داده است.


  قوانین جدید کره جنوبی در برابر ارزهای دیجیتال خصوصی !

کره جنوبی قرار است مبادلات رمزنگاری شده را از مدیریت دارایی های دیجیتالی که با عنوان "سکه های تاریک" در نظر می گیرد منع کند. کمیسیون خدمات مالی تنظیم کننده (FSC) به طور خاص سکه های حفظ حریم خصوصی مانند dash ، monero و zcash را هدف قرار داده است.

این ممنوعیت از مارس 2021 اجرا می شود. در به روزرسانی مقررات رمزنگاری تحت قانون ویژه پرداخت ها ، FSC سکه های حریم خصوصی را به تسهیل فعالیت های پولشویی متهم می کند.

ردیابی معاملات مربوط به سکه های حریم خصوصی مانند monero)XMR) یا zcash برای سازمان های اجرای قانون ، از جمله خود کمیسیون دشوار است.

دلیل این امر این است که چنین ارزهای دیجیتال از تکنیک های پیچیده ای برای پنهان کردن سوابق معاملاتی خود استفاده می کنند - عمدتا به منظور پنهان کردن آنها از توجه ناخواسته ، مانند اجرای قانون.

 FSC همچنین دستور می دهد که مبادلات رمزنگاری سیاست های دقیق شناخت مشتری (KYC) و مبارزه با پولشویی (AML) را اجرا کنند. این امر مستلزم آن است که پلتفرم ها این جزئیات را در برابر اسناد صادر شده توسط دولت مانند شناسنامه یا گذرنامه بررسی کنند.

 صرافی ها باید شش ماه پس از اجرای دستورالعمل ها ، عملیات خود را به مقامات گزارش دهند.

 پلتفرم های کره جنوبی مانند Okex مجبور شده اند چندین سکه حفظ حریم خصوصی را از لیست حذف کنند تا با قوانین گروه ویژه اقدام مالی (FATF) در مورد پولشویی هماهنگ شود.

 در ایالات متحده ، اخیراً سرویس درآمد داخلی (IRS) قراردادی به ارزش 1.25 میلیون دلار به شرکت Chainalysis و پزشکی قانونی Integra Fec اعطا کرده است تا ابزارهایی را برای آن فراهم کند که بتواند سکه محرمانه ، monero را بشکند.