3 مدل مفهومی واقعا جذاب پورشه که هیچوقت وارد بازار نشد !
به نظر می رسد عدم وجود یک نمایشگاه اتومبیلرانی مناسب پورشه را بسیار احساساتی کرده است ، زیرا مارک اتومبیلرانی اشتوتگارت نگاه اجمالی به برخی از مفاهیمی که هرگز از کارگاه خود خارج نکردند ، به ما ارائه داده است.
3 مدل مفهومی واقعا جذاب پورشه که هیچوقت وارد بازار نشد !
به نظر می رسد عدم وجود یک نمایشگاه اتومبیلرانی مناسب پورشه را بسیار احساساتی کرده است ، زیرا مارک اتومبیلرانی اشتوتگارت نگاه اجمالی به برخی از مفاهیمی که هرگز از کارگاه خود خارج نکردند ، به ما ارائه داده است.
تاکنون ، این نمونه های اولیه به بایگانی شرکت ارسال شده و به همراه نقشه های طراحی و نقشه های مهندسی آنها در انبار ذخیره شده است. در اینجا خلاصه ای از پنج مفهوم مورد علاقه ما از کارخانه های دیده نشده پورشه است را نمایش میدهیم.
919 Street Conce
919 Street Concept که در سال 2017 طراحی شده بود ، قرار بود به یک نسخه جاده ای از مسابقه 919 Hybrid LMP1 تبدیل شود. با این حال ، پورشه قبل از اتمام پروژه دوشاخه را بیرون کشید.
پورشه در تصویر 919 Street Concept هرگز حرکت نکرد ، زیرا فقط یک مدل سفالی است - اما مهندسی که برای این مدل طراحی شده بود ، نهایی شد. اتومبیل تمام شده باید در اطراف یک مونوکوک فیبر کربنی ساخته شده و از یک نسخه ممنوع موتور ترکیبی 2.0 لیتری V4 توربوشارژ اتومبیل مسابقه با قدرت تولید 888 اسب بخار نیرو بگیرد.
یک ظاهر طراحی شده رادیکال تلاشی آگاهانه توسط پورشه برای توسعه زبان طراحی آینده خود بود. به همین ترتیب ، Vision Spyder از چندین ویژگی نوآورانه در سبک طراحی برخوردار است ، که نکات پورشه همچنان بر روی خودروهای آینده خود قابل استفاده است. مهندسان این شرکت توجه ویژه ای به رول بار غیرمعمول کانسپت داشتند ، که به گونه ای طراحی شده بود که در هنگام تصادف از زیبایی نیز برخوردار باشد.
911 Vision Safari
اگر مورد تجاری به اندازه کافی قوی بود ، این یکی می توانست آن را به تولید برساند. 911 Vision Safari نمونه اولیه قابل رانندگی است که می تواند ریشه خود را به ماشین رالی کوتاه مدت پورشه 953 پاریس-داکار از سال 1984 بازگرداند - و مانند پدربزرگش ، دارای سیستم تعلیق بلند شده ، قوس چرخ های تقویت شده و سپرهای عقب و عقب سخت تر است .
در داخل اتاق هیچ موجودی وجود نداشت ، با کابین استاندارد 991 نسل که به نفع رول قفس ، صندلی های اسپرت و تسمه های مسابقه مضر است. مهندسان پورشه حتی یک قفسه مفید با فن خنک کننده یکپارچه در پشت صندلی ها ساختند که برای خنک کردن کلاه تصادف راننده در بین مراحل رالی طراحی شده بود.
904 Living Legend
904 Living Legend یک پروژه غیرمعمول بود. این یک نمونه اولیه پورشه ساخته نشده بود ، بلکه نسخه ای به شدت بازسازی شده از فولکس واگن XL با آگاهی از محیط زیست است. مهندسان پورشه به دلیل سبک بودن مونوکوک فیبر کربن و پلت فرم جمع و جور ، پتانسیل عملکرد را در کوپه مکش سوخت مشاهده کردند.
پورشه شروع به آزمایش XL کرد و بدنه های مختلفی را روی شاسی خودرو قرار داد. هنگام کار ، مهندسان دریافتند که اتومبیلی که طراحی کرده اند نسبتاً مشابهی با نمادین 904 از سال 1964 دارد - بنابراین سریعاً مجموعه ای از چراغ های جلو و یک خط سقف شیب دار عقب را برای ادای احترام به سبک اتومبیل نوشتند.