گوگل قصد دارد گوگل کروم را به MAC منتقل کند !

به گفته مارک چانگ ، مدیر محصولات Chrome ، گوگل قصد دارد نسخه ای از Chrome را که به صورت بومی در Mac های جدید اپل با پردازنده های مبتنی بر Arm اجرا می شود ، منتشر کند.

خبر را برای من بخوان

گوگل قصد دارد گوگل کروم را به MAC منتقل کند !


به گفته مارک چانگ ، مدیر محصولات Chrome ، گوگل قصد دارد نسخه ای از Chrome را که به صورت بومی در Mac های جدید اپل با پردازنده های مبتنی بر Arm اجرا می شود ، منتشر کند. گوگل در واقع نسخه جدید خود را از روز سه شنبه آغاز کرد ، اما عرضه آن را متوقف کرد زیرا ممکن است آن نسخه به طور غیر منتظره خراب شده باشد.

از نظر تئوری ، نسخه بومی مرورگر مشهور تشنه منابع ممکن است با کارآیی بیشتری در رایانه های مبتنی بر Arm اپل اجرا شود. در بررسی MacBook Air ، MacBook Pro و Mac mini مجهز به تراشه جدید M1 ، با این وجود دریافتیم که نسخه Chrome ساخته شده برای تراشه های اینتل از قبل در مکینتاش جدید اپل به خوبی اجرا می شود ، بنابراین امیدوارم این نسخه بومی حتی بهتر اجرا شود .

پارکر اورتولانی ، کارمند BuzzFeed ، گفت که نسخه کروم وی امروز از نسخه x86 تقلید شده به نسخه سیلیکون بومی اپل به روز شد ، اما اکنون اورتولانی می گوید نسخه کروم وی به نسخه x86 برگشته است.

گوگل نسخه جدیدی از Chrome را از روز سه شنبه عرضه کرد و به لطف برخی تغییرات زیر مجموعه "بزرگترین سود عملکرد Chrome در سالهای گذشته" را تبلیغ کرد. در وبلاگ این شرکت در مورد نسخه جدید چیزی در مورد نسخه بهینه سازی شده برای Mac های مبتنی بر Arm اپل ذکر نشده است.