سایت خبری طلا

نسخه LTE TicWatch Pro 3 در اروپا راه اندازی می شود !

منبع: 9to5google


TicWatch Pro 3 با LTE هم اکنون با راه اندازی در انگلیس ، آلمان و اسپانیا در دسترس است ، اما برای استفاده بیشتر از این ساعت هوشمند به Wear OS ، به یک تنظیم Vodafone نیاز دارید. البته ، این بدان معنی است که برای اتصال به یک برنامه مخابراتی واجد شرایط نیاز دارید ، در غیر این صورت عملکرد دقیقاً همان استاندارد Pro 3 است اما با قابلیت پیوستن به شبکه های LTE


نسخه LTE TicWatch Pro 3 در اروپا راه اندازی می شود !

 

Mobvoiپس از سالها اعتماد به چیپست منسوخ Qualcomm Snapdragon Wear 2100 در پوشیدنی های خود ، اوایل امسال اولین چیپست Snapdragon Wear 4100 را به محصول خود اضافه کرد. اکنون آنها با گزینه متصل LTE به سری TicWatch Pro 3 اضافه می شوند ، اما فقط در اروپا.

TicWatch Pro 3 ساعت هوشمند  با LTE هم اکنون با راه اندازی در انگلیس ، آلمان و اسپانیا در دسترس است ، اما برای استفاده بیشتر از این ساعت هوشمند به Wear OS ، به یک تنظیم Vodafone نیاز دارید. البته ، این بدان معنی است که برای اتصال به یک برنامه مخابراتی واجد شرایط نیاز دارید ، در غیر این صورت عملکرد دقیقاً همان استاندارد Pro 3 است اما با قابلیت پیوستن به شبکه های LTE 

برای اینکه Vodafone OneNumber کار کند TicWatch Pro 3 LTE باید  خود را به حساب Vodafone   وصل کنید تا در کمتر از یک دقیقه داده ها را برای برقراری تماس ، پخش موسیقی و دسترسی به برنامه های مورد نیاز خود را برای شما فراهم کند. که خب در مرحله اول باید به  وب سایت Vodafone OneNumber متصل شوید.

به طور خلاصه ، TicWatch Pro 3 با LTE همراه با چیپست Qualcomm Snapdragon Wear 4100 ، گیگابایت رم ، 8 گیگابایت حافظه داخلی ، NFC ، GPS ، برای کاهش درجه IP68 در برابر آب و گرد و غبار ارائه می شود. ما تصور می کنیم که این ساعت هوشمند پس از اشاره به لیست کنسول Play مبنی بر قریب الوقوع بودن انتشار ، به بازار خواهد آمد.

با این اوصاف اما اینکه ایا کاربران آمریکایی نیز میتوانند این گجت را سفارش دهند کمی زیر سوال است ، اما خب ما انتظار داریم حداقل در کمتریم زمان ممکن سایت اصلی این شرکت و یا آمازون امکان فروش آن را فراهم کنند.