سایت خبری طلا

آیا موتورولا تراشه سری 800 اسنپدراگون را روی Moto G معرفی میکند ؟

منبع: phonearena


نسل دهم سری Moto G در سال 2021 منتشر می شود و به همین مناسبت به نظر می رسد موتورولا متعلق به Lenovo برای عملکرد حداقل یک مدل افزایش عملکرد زیادی در نظر گرفته است. موتورولا می خواهد "تجربه های سری 800" را به Moto G بیاورد


آیا موتورولا تراشه سری 800 اسنپدراگون را روی Moto G معرفی میکند ؟

نسل دهم سری Moto G در سال 2021 منتشر می شود و به همین مناسبت به نظر می رسد موتورولا متعلق به Lenovo برای عملکرد حداقل یک مدل افزایش عملکرد زیادی در نظر گرفته است.
موتورولا می خواهد "تجربه های سری 800" را به Moto G بیاورد

موتورولا در اوایل این هفته در اجلاس Snapdragon Qualcomm صحبت کرد ، بار دیگر تعهد خود را به اتصال 5G را تکرار کرد و یک دستگاه Moto G آینده را با چیپ ست سری 800 Snapdragon به نمایش گذاشت.

این برند اعلام نکرده است که از چه تراشه ای استفاده می کند ، اما جدیدترین Snapdragon 888 نامزد اصلی است. در این سناریو ، تلفن Moto G حاصل می تواند به عنوان گوشی که مسئولیت ان را بر عهده بگیرد.
البته ، هیچ تضمینی وجود ندارد که موتورولا جدیدترین و بهترین چیپست Qualcomm را برای تلفن بعدی Moto G خود انتخاب کند. گزارش های اخیر نشان داده است که موتورولا در حال کار بر روی دستگاه مجهز به Snapdragon 865 با اسم رمز "Nio" است.

انتظار می رفت که این تلفن هوشمند جانشین Motorola Edge باشد ، اما با توجه به آخرین نظرات موتورولا ، شاید معلوم شود که این محصول پیشرفته Moto G است.

در این صورت ، مشتریان همچنین می توانند به طور استاندارد از یک نمایشگر 6.7 اینچی با نرخ تازه سازی بالا ، دوربین پشتی 64 مگاپیکسلی ، دو سنسور سلفی و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی با 8 گیگابایت رم انتظار داشته باشند.
گوشی هوشمند مورد بحث احتمالاً در نیمه اول سال آینده وارد بازار خواهد شد ، اگرچه خود موتورولا جدول زمانی رسمی معرفی را ارائه نکرده است. اینکه آیا مصرف کنندگان به این حرکت پاسخ مثبت می دهند یا نه ، باید منتظر ماند. سری Moto G در حال حاضر طیف وسیعی از دستگاه ها را شامل می شود ، اما همه آنها به عنوان محصولات ارزان قیمت و میان رده قرار گرفته اند.