این شرکت برای ایجاد مشکلی که به نظر می رسد در مدل های آیفون 11 تولید شده از نوامبر 2019 تا مه 2020 وجود دارد ، یک ماژول نمایشگر را دلیل ذکر می کند. برای دیدن اینکه آیا آیفون شما واجد شرایط برنامه تعویض ماژول نمایشگر اپل است ، ابتدا باید ببینید آیا گوشی شما موجود است یا خیر. شماره سریال در لیستی از دستگاه های واجد شرایط است. برای انجام این کار ، از جستجوگر شماره سریال در این صفحه وب استفاده کنید تا ببینید واحد شما واجد شرایط خدمات رایگان است یا خیر. هیچ مدل آیفون دیگری خارج از آیفون 11 ، آیفون پرو و آیفون پرو مکس واجد شرایط این برنامه نیستند.
برای یافتن شماره سریال تلفن سری iPhone 11 خود ، به تنظیمات> عمومی> درباره بروید. اگر نمی توانید به آن صفحه بروید چون آیفون شما روشن نمی شود ، با خواندن بارکد موجود در جعبه شماره سریال دستگاه را می توان یافت. و شماره نیز در رسید اصلی محصول و فاکتور موجود است. اگر مانند بسیاری از افراد هستید که اغلب حرف "O" را با شماره "0" اشتباه می گیرند ، اپل می گوید که شماره های ثبت آن ممکن است شامل عدد "0" (صفر) باشد اما حرف "O" را شامل نمی شود.
مرحله بعدی تصمیم گیری در مورد محل سرویس دهی تلفن شما است. برای اطمینان از اینکه دستگاه برای برنامه واجد شرایط است ، iPhone شما قبل از سرویس مورد بررسی قرار می گیرد. شما می توانید تصمیم بگیرید که تلفن خود را توسط یک ارائه دهنده خدمات مجاز اپل بررسی کنید ، یا می توانید از یک فروشگاه اپل وقت بگیرید. گزینه دیگر این است که با پشتیبانی اپل تماس بگیرید و ترتیب دهید تا گوشی خود را به مرکز تعمیرات اپل ارسال کنید. فقط بخاطر داشته باشید که قبل از سرویس آیفون ، از دستگاه خود در iCloud یا رایانه پشتیبان تهیه کنید. و اگر آیفون شما دارای مشکلی است که ممکن است در ترمیم تأثیر بگذارد (مانند صفحه شکسته) ، باید قبل از تعویض ماژول نمایشگر رفع شود. اپل تعمیرات را انجام می دهد و شما باید هزینه تعمیرات اضافی را از جیب خود پرداخت کنید.
اگر آیفون شما تحت تأثیر این مسئله قرار گرفت و هزینه تعمیر آن را پرداخت کردید ، می توانید با اپل در مورد بازپرداخت وجه نقدی که برای تعمیر آن پول پرداخت کرده اید صحبت کنید. این برنامه به مدت دو سال پس از خرید دستگاه سری iPhone 11 اجرا می شود.