سایت خبری طلا

کسب امتیاز عالی Samsung Galaxy S21 5G با اسنپدراگون 888 !

منبع: phonearena


بدیهی است که ما در اینجا میخواهیم در مورد نمونه اولیه اولیه صحبت کنیم که بدون شک از نرم افزارهای بدون پرداخت استفاده می شود ، اما برای آنچه ارزش دارد ، سامسونگ SM-G991U که در تاریخ 3 دسامبر به پایگاه داده مرورگر Geekbench اضافه شده است ، آخرین نسخه اندروید را از قبل ارائه می دهد. در حقیقت ، همین مورد برای یک دستگاه SM-G996B نیز صادق بود که در سپتامبر با آندروید 11 و Exynos 2100 SoC محک زده شد.


کسب امتیاز عالی Samsung Galaxy S21 5G با اسنپدراگون 888 !


 

بدیهی است که ما در اینجا میخواهیم در مورد نمونه اولیه اولیه صحبت  کنیم که بدون شک از نرم افزارهای بدون پرداخت استفاده می شود ، اما برای آنچه ارزش دارد ، سامسونگ SM-G991U که در تاریخ 3 دسامبر به پایگاه داده مرورگر Geekbench اضافه شده است ، آخرین نسخه اندروید را از قبل ارائه می دهد. در حقیقت ، همین مورد برای یک دستگاه SM-G996B نیز صادق بود که در سپتامبر با آندروید 11 و Exynos 2100 SoC محک زده شد.

اگر تعجب کنید ، تصور می شد که این شماره مدل با Galaxy S21 + "بین المللی" مطابقت داشته باشد ، در حالی که SM-G991U به وضوح ردپای SM-G981U ، یعنی همان Galaxy S20 5G قفل نشده ایالات متحده را دنبال می کند.

با Samsung Galaxy S21 5G ایالات متحده آشنا شوید

بله ، این تقریباً مطمئناً همان چیزی است که ما در اینجا به آن می پردازیم. به طور خاص ، یک پیکربندی سطح ابتدایی S21 "با اندازه معمولی" با 8 گیگابایت RAM (کمتر از 7 مورد قابل دسترسی برای کاربر خواهد بود) و احتمالاً 128 گیگ فضای ذخیره سازی داخلی


از همه مهمتر ، قطعاً ما در حال بررسی گوشی هوشمند مجهز به Snapdragon 888 (مادربرد "lahaina") هستیم که می تواند حداقل برای الان چند امتیاز عملکرد تک و چند هسته ای نسبتاً متوسط ​​ارائه دهد.

ما در حال صحبت کردن در مورد نتیجه تک هسته ای کمی بالاتر از آنچه که Galaxy S20 5G با قدرت Snapdragon 865 ارائه می دهد و همچنین سرعت چند هسته ای تا حد زیادی بدون تغییر است هستیم. مسلماً ما هنوز حدوداً چند ماه از معرفی تجاری خانواده گلکسی S21 دور مانده ایم و ممکن است کارهای بهینه سازی زیادی بین این زمان الان و بعدا اتفاق بیفتد ، اما مطمئناً کمی نگران کننده است که این نتایج نیز بسیار شبیه به معیار S21 + فوق الذکر از چندین ماه قبل.

همچنین تقریباً ناگفته نماند که Galaxy S21 5G نمی تواند با سرعت خام سری آیفون 12 مبتنی بر Apple A14 Bionic رقابت کند ، که به ترتیب به ترتیب بیش از 1500 و 4000 مجموع امتیاز واحد و چند هسته ای را بدست می آورد. یک بار دیگر ، شما هنوز نباید در مورد عملکرد نهایی سری S21 در دنیای واقعی نتیجه گیری کنید ، اما در عین حال ، ممکن است بخواهید هیجان خود را از دیدن چیپست اسنپدراگون 888 با مودم 5G یکپارچه نشان دهید.

اگرچه این احتمالاً در بهبود قابل توجهی در طول عمر باتری سری S21 5G نسبت به پیشینیان آن نقش دارد ، اما این احتمال وجود دارد که سرعت خام نیز افزایش مشابهی نداشته باشد.
یک ارتقا  جزئی با قیمت مناسب

با قرار دادن همه چیز در کنار هم ، می توان انتظار داشت که کوچکترین مدل Galaxy S21 با صفحه نمایش تخت 6.2 اینچی یا صفحه نمایش مسطح با پشتیبانی از فناوری سرعت تازه سازی 120 هرتز و همچنین ساخت یک سیستم تقسیم کننده پلاستیکی ، دوربین سه گانه رو به عقب به احتمال زیاد از 12 مگاپیکسل اولیه تشکیل شود. ، لنز تله فوتو 64 مگاپیکسلی و سنسور زاویه دید فوق العاده 12 مگاپیکسلی ، و در آخر اینکه یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است.

اگرچه مطمئناً تصور می شود سامسونگ قادر به بهبود عملکرد تصویربرداری بدون افزایش تعداد مگاپیکسل در سه دوربین فوق الذکر باشد ،اما خب مسئله در بحث قیمت گذاری بسیار پیچیده تر از این حرف ها و گفته ها است.

این سری 150 دلار کمتر از MSRP گلکسی S20 5G امسال است و این کاملاً می تواند تعداد قابل توجهی از کاربران همیشگی آندروید را که پول نقد دارند ، متقاعد کند که باید حتما آن را بگیرند، به خصوص اگر پردازنده Snapdragon 888 سریعتر از همیشه و بهتر از همیشه دارد خودش را نشان میدهد.