ممکن است در آینده Oppo به شما امکان دهد دوربین ها را به طور مستقل از تلفن ها ارتقا دهید!

اگرچه ZTE قبلاً از یک تلفن هوشمند با دوربین سلفی زیر نمایشگر رونمایی کرده است ، اما ممکن است مدتی طول بکشد تا این فناوری به جریان اصلی برسد. در همین حال ، ما باید به ناخن ها ، حفره ها ، تکان دهنده های روی صفحه ، و شاید حتی ماژول های دوربین عقب قابل جابجایی که به عنوان دوربین سلفی دو برابر می شوند ، بسنده کنیم.

خبر را برای من بخوان

ممکن است در آینده Oppo به شما امکان دهد دوربین ها را به طور مستقل از تلفن ها ارتقا دهید!


اگرچه ZTE قبلاً از یک تلفن هوشمند با دوربین سلفی زیر نمایشگر رونمایی کرده است ، اما ممکن است مدتی طول بکشد تا این فناوری به جریان اصلی برسد. در همین حال ، ما باید به ناخن ها ، حفره ها ، تکان دهنده های روی صفحه ، و شاید حتی ماژول های دوربین عقب قابل جابجایی که به عنوان دوربین سلفی دو برابر می شوند ، بسنده کنیم. 91Mobiles اختراع ثبت شده ای را پیدا کرده است که نشان می دهد اوپو چنین طرحی را در نظر دارد. این سند تلفنی را نشان می دهد که دارای یک ماژول دوربین قابل جدا شدن است و دارای دو حسگر و گزینه های اتصال مانند USB-C ، WiFi و بلوتوث است. برای گرفتن عکس سلفی ، باید آن تیکه را به قسمت جلوی دستگاه متصل کنید.


این گزارش نشان می دهد که ماژول دوربین باتری لیتیوم یون خود را دارد.

در مورد اینکه اوپو قصد دارد با این ایده پیش برود هیچ توضیحی وجود ندارد ، اما به نظر جذاب می رسد. در حال حاضر دوربین های زیر نمایشگر با چالش های زیادی روبرو هستند و اولین نسخه های تجاری احتمالاً با نتایج دوربین های سلفی معمولی مطابقت ندارند.

یک ماژول قابل جابجایی می تواند به طور موقت به حل این مشکل بپردازد. یک طراحی مدولار همچنین ممکن است به جای کل تلفن ، فقط دوربین را ارتقا دهد.

خیلی هم به این گزارش ها نباید دلخوش باشید، زیرا ما شاهد هستیم شرکت هایی مانند LG و Motorola بدون موفقیت شانس خود را در تلفن های مدولار امتحان می کنند. گوگل حتی قبل از تجاری کردن این ایده منصرف شد.