به روز رسانی پایدار Realme X50 Pro Realme UI 2.0 با Android 11 ارائه میشود!

realme در میان اولین سازنده های نصب شده بود که اوایل امسال در ماه ژوئن اندروید 11 بتا را برای پرچمدار Realme X50 Pro اعلام کرد. یک ماه پس از اعلامیه ، این شرکت اولین Android 11 Beta 1 با Realme UI را به دستگاه خود ارائه داد.

خبر را برای من بخوان

به روز رسانی پایدار Realme X50 Pro Realme UI 2.0 با Android 11 ارائه میشود!


realme در میان اولین سازنده های نصب شده بود که اوایل امسال در ماه ژوئن اندروید 11 بتا را برای پرچمدار Realme X50 Pro اعلام کرد. یک ماه پس از اعلامیه ، این شرکت اولین Android 11 Beta 1 با Realme UI را به دستگاه خود ارائه داد. در اوایل ماه گذشته ، Realme X50 Pro اولین نسخه Realme UI 2.0 Open Beta خود را بر اساس اندروید 11 دریافت کرد و اکنون ، این شرکت سرانجام اولین ساخت پایدار Realme UI 2.0 را با اندروید 11 به دستگاه خود عرضه می کند.

بر اساس پست اخیر در انجمن های Realme ، به روزرسانی Realme UI 2.0 برای کاربران Realme X50 Pro در هند آغاز شده است. به روزرسانی (نسخه سیستم عامل RMX2076PU_11.C.16) مبتنی بر Android 11 است و مجموعه ای از ویژگی های جدید را برای دستگاه شما فراهم میکند. شما می توانید تمام تغییرات جدید ، با تمام ویژگی ها و پیشرفت های جدید را در بخش تغییرات زیر مشاهده کنید.


همانند تمام به روزرسانی های اصلی سیستم عامل ، نسخه Realme UI 2.0 برای X50 Pro به صورت صحنه ای در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این بدان معناست که امروز فقط با تعداد گسترده ای از کاربران روبرو خواهد شد و چند روز بعد از آن ، دامنه گسترده تری ارائه می شود.