2021 سال بزرگی برای بیت کوین و اتریوم خواهد بود! / اما برای طلا چه اتفاقی می افتد؟

به گفته فرانک هولمز ، مدیرعامل مشاوران جهانی ایالات متحده ، سال 2021 نه تنها برای طلا بلکه برای ارزهای رمزپایه نیز سال بسیار عظیمی است. هولمز انتظار دارد برای کالاهای گرانبها حرکت "انحراف دو استاندارد" انجام شود - حرکتی که می تواند قیمت ها را در طی 12 ماه آینده بین 400 تا 800 دلار بالاتر ببرد.

خبر را برای من بخوان

2021 سال بزرگی برای بیت کوین و اتریوم خواهد بود! / اما برای طلا چه اتفاقی می افتد؟


به گفته فرانک هولمز ، مدیرعامل مشاوران جهانی ایالات متحده ، سال 2021 نه تنها برای طلا بلکه برای ارزهای رمزپایه نیز سال بسیار عظیمی است.

هولمز در مصاحبه روز دوشنبه خود با کیتکو نیوز گفت که انتظار دارد دارایی های دیجیتال مانند بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) در کنار طلا عملکرد فوق العاده ای داشته باشند. وی معتقد است که این دارایی های دیجیتال به دلیل محرک های ارزش اساسی از استقبال بیشتری برخوردار هستند.

در مورد بیت کوین ، هولمز احساس کرد که افراد بیشتری در ادامه روند چند ساله دارایی دیجیتال را پذیرفته اند:

"تعداد کیف پول ها ، افرادی که بیت کوین را در آغوش می گیرند ، از سه سال گذشته در حال افزایش است. رشد پایدار خوبی به ارز های دیجیتال خواهد داد. "

او توضیح داد:

"اگر فردا ، اگر همه معادن طلا در جهان گفتند که ما قصد داریم عرضه خود را 50 درصد کاهش دهیم ، من می توانم اطمینان دهم که طلا 10 هزار دلار خواهد بود."
هولمز نتیجه گیری کرد: "این یک عملکرد تقاضای عرضه است." پس از نصف شدن ماه مه ، تعداد تازه استخراج شده BTC به بازار به 900 مورد در روز کاهش یافت - و این منبع به سرعت توسط موسسات و شرکت های بزرگ جذب می شود.

در همین حال ، اتریوم همچنان از آخرین تحولات مالی غیرمتمرکز یا DeFi بهره می برد. از نظر ارزش کل قفل شده ، اکوسیستم DeFi بیش از 14.6 میلیارد دلار ارزش دارد. اتریوم رکن اصلی فعالیت آن است. بر اساس گزارش CoinMarketCap ، سرمایه بازار سکه های DeFi در حال حاضر 18.2 میلیارد دلار است.

اگر بخواهیم طلا را در نظر بگیریم چه میشود؟

هولمز انتظار دارد برای کالاهای گرانبها حرکت "انحراف دو استاندارد" انجام شود - حرکتی که می تواند قیمت ها را در طی 12 ماه آینده بین 400 تا 800 دلار بالاتر ببرد.

وی گفت: "این حرکت ما را از 2200 دلار به 2،600 دلار می رساند."