سایت خبری طلا

استخر استخراج بیت کوین در آمریکا با هدف از بین بردن سلطه چین راه اندازی شد!

منبع: decrypt


تایتان یک شرکت نرم افزاری استخراج است که توسط شرکت زیرساخت بلاکچین Bloq سازماندهی شده است. این شرکت در آمریکای شمالی مستقر است و به شرکتهایی علاقه مند است که می خواهند در مقیاس بزرگ استخراج کنند.


استخر استخراج بیت کوین در آمریکا با هدف از بین بردن سلطه چین راه اندازی شد!


تایتان یک شرکت نرم افزاری استخراج است که توسط شرکت زیرساخت بلاکچین Bloq سازماندهی شده است. این شرکت در آمریکای شمالی مستقر است و به شرکتهایی علاقه مند است که می خواهند در مقیاس بزرگ استخراج کنند.

استخراج ، که قدرت محاسباتی خام را برای تأیید معاملات در بلاکچین در ازای فرصت کسب ارز رمزپایه اختصاص می دهد ، در دهه گذشته به یک صنعت جهانی تبدیل شده است. با رشد ارزش بیت کوین ، سرمایه گذاری مبالغ هنگفتی در مراکز داده که به مردم برای تأیید معاملات کمک می کند ، از نظر اقتصادی منطقی به نظر میرسید. این استخراج هزینه زیست محیطی قابل توجهی داشته است ، زیرا این مراکز داده به مقدار زیادی برق نیاز دارند.

چین از نظر توانایی استخراج خود از تاریخ آمریکای شمالی پیشی گرفته است و استخر Titan’s نشان دهنده تلاش روزافزون شرکت های آمریکایی برای تغییر روند کار است. مرکز مالی جایگزین دانشگاه کمبریج در اوایل سال جاری گزارشی منتشر کرد مبنی بر اینکه 65٪ از هش ریت جهانی بیت کوین (یعنی چه مقدار قدرت محاسباتی به استخراج بیت کوین اختصاص دارد) از چین تأمین می شود. ایالات متحده با بیش از 7 درصد در رتبه 2 قرار گرفت (اگرچه این اعداد برای شبکه های خصوصی مجازی حساب نمی شوند).

بر اساس بیانیه مطبوعاتی ، "استخر تایتان یک گزینه قدرتمند در آمریکای شمالی است و راهی برای استخراج کنندگان حرفه ای بیت کوین است تا بتوانند به صورت حرفه و تخصصی راه را برای غلبه بر سلطه ی چین بر این حوزه هموار کنند.


مدیر عامل شرکت تیتان ، رایان کاندرون به decrypt گفت که استخر در جهت استخراج حرفه ای کار می کند. وی گفت: "در کوتاه مدت ، موفقیت ما نه تنها در جهت کمک به درآمد بیشتر ماینر ها  بلکه در ادغام راحت تر آنها در زیرساخت های مالی جهانی گسترده خواهد بود." بخشی از این امر مربوط به کاهش موضوعات خاص قضایی ماینر های فرا ملی است ، که ممکن است در آمریکای شمالی مستقر باشند اما در چین استخراج می کنند.

کاندرون به Decrypt گفت: "استخراج کم و بیش" فدرال رزرو " از شبکه جهانی بیت کوین است ، و موسسات غیر رمزنگاری می خواهند در اینجا بیشتر ادغام شوند. این امر مستلزم آن است که صنعت ماینینگ با آنها در جاهایی که هستند روبرو شود - همان جایی است که استخر تیتان و اعضای آن وارد می شوند. " فعالیت این استخر در حال حاضر در نسخه بتا و به صورت محدود شده است. قرار است در ژانویه با Coinmint و Core Scientific در معرض دید عموم قرار بگیرد و "بلافاصله پس از آن" رسماً راه اندازی شود.