سایت خبری طلا

OnePlus 9 تاریخ انتشار ، قیمت ، ویژگی ها

منبع: phonearena


با توجه به اینکه OnePlus 8T اکنون پشت سر ماست ، وقت آن است که در آینده نگاه کنیم و به OnePlus 9 بپردازیم. در گذشته ، OnePlus یک برنامه عرضه کاملاً منظم و قابل پیش بینی را دنبال می کرد ، یک گوشی در حدود ماه مه و نسخه T آن در ماه اکتبر. سپس نسخه های Pro ظاهر شدند ، و مدتی باعث سردرگمی شدند و امسال ، این یک استراتژی کاملاً جدید است.


OnePlus 9 تاریخ انتشار ، قیمت ، ویژگی ها

با توجه به اینکه OnePlus 8T اکنون پشت سر ماست ، وقت آن است که در آینده نگاه کنیم و به OnePlus 9 بپردازیم. در گذشته ، OnePlus یک برنامه عرضه کاملاً منظم و قابل پیش بینی را دنبال می کرد ، یک گوشی در حدود ماه مه و نسخه T آن در ماه اکتبر. سپس نسخه های Pro ظاهر شدند ، و مدتی باعث سردرگمی شدند و امسال ، این یک استراتژی کاملاً جدید است.

ابتدا ، OnePlus 8 و 8 Pro به دست ما رسید ، که شباهت بیشتری نسبت به جفت های قبلی داشتند و هر دو دارای یک صفحه نمایش لبه خمیده و دوربین های سلفی  هستند. سپس بودجه OnePlus Nord نشان داده شد اما فقط در برخی مناطق. OnePlus 8T طبق برنامه درست دنبال کرد ، اما برای اولین بار از زمان عرضه دو سال OnePlus 6T بدون نسخه Pro نبود. وان پلاس برای محدود کردن همه چیز ، دو گوشی مقرون به صرفه دیگر از سری Nord روانه بازار کرد.

دو چیز  واضح است. اول اینکه ، وان پلاس می خواهد سهم بیشتری از بازار را از طریق انتشار تلفن های قیمت محور پس از انتقال تلفن های خود با بودجه به بخش قیمت برتر بدست آورد. و دوم اینکه ، این شرکت در حال بررسی مجدد رویکرد خود در قبال پرچمداران است. این باعث می شود نسخه وان پلاس 9 بیش از حد معمول قابل پیش بینی نباشد اما با گذشت زمان ، نشت ها و شایعات پر شدن تصویر را شروع می کنند.

در اینجا ، شما می توانید خلاصه ای از همه آنچه را که در مورد OnePlus 9 آینده می دانیم پیدا کنید ، که به طور منظم با آخرین اخبار و اطلاعات درز شده در مورد آن به روز می شود.

OnePlus 9 قیمت

اگرچه وان پلاس همیشه یک برنامه عرضه قابل پیش بینی داشته است ، قیمت گوشی های آن دائماً تغییر می کند و به آرامی در حال افزایش است. در حال حاضر اطلاعاتی در دسترس است که OnePlus در حال آماده سازی OnePlus 9 و OnePlus 9 Pro برای عرضه در سال آینده است. در حقیقت ، سه شماره مدل برای نسخه Pro وجود دارد. معمولاً تلفن های وان پلاس دو نوع دارند ، یکی با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و دیگری با 256 گیگابایت حافظه داخلی. این احتمال وجود دارد که سال آینده شاهد نسخه 512 گیگابایتی باشیم.

OnePlus 8 Pro با قیمت 899 دلار برای نسخه 128 گیگابایتی و 999 دلار برای نسخه 256 گیگابایتی عرضه شد. اگر فرض کنیم که این SKU ها ثابت بمانند ، اما نسخه 512 گیگابایتی به آن اضافه شود ، منطقی است که فکر کنیم ممکن است 1099 دلار هزینه داشته باشد.

اما این همه ماجرا نیست ، زیرا در اینجا مدل دیگری از OnePlus 9 نیز در دسترس است که در حال حاضر OnePlus 9E نام دارد. هنوز مشخص نیست که این مدل در کجا قرار دارد.

محتمل ترین گزینه این است که OnePlus 9E ادعا شده ارزان ترین نوع باشد. با توجه به اینکه وان پلاس پیش از این سه مدل Nord را به بازار عرضه کرده است که قرار است گزینه های بودجه ای این برند باشد ، اگر OnePlus 9E نسخه کمی بالاتر از OnePlus Nord N10 5G باشد که در ایالات متحده عرضه می شود ، غیرممکن نیست که قیمت آن بالاتر باشد. در این حالت انتظار می رود قیمتی در حدود 550 دلار داشته باشد. اگر 9E با قیمت بالاتری شروع به کار کند ، ممکن است قیمت هر دو وان پلاس 9 و 9 پرو 100 دلار یا بیشتر از هزینه های 8 و 8 Pro در سال جاری باشد.

OnePlus 9 تاریخ انتشار

اگرچه هنوز عرضه OnePlus 9 ماه ها باقی مانده است ، اما در حال حاضر شایعاتی درباره زمان ممکن دیدن آن وجود دارد. اگر باور شود ، وان پلاس قصد دارد OnePlus 9 را در مارس 2021 یا حدود یک ماه زودتر از حد معمول راه اندازی کند. البته ، تأخیرها همیشه ممکن است ، اما در هر صورت انتشار این نسخه نباید دیرتر از مه 2021 باشد.


مشخصات OnePlus 9

مشخصات وان پلاس 9 هنوز به بیرون درز نکرده است ، اما اگر OnePlus را می شناسید ، حدس زدن در مورد انتظارات از تلفن بعدی بسیار آسان است. تراشه اسنپدراگون 875 کوالکام خواهد بود که ماه آینده رسماً رونمایی خواهد شد. حافظه می تواند تا 12 گیگابایت حافظه داشته باشد و مطمئناً از نوع DDR5 سریعتر خواهد بود.

ذخیره سازی یک مورد جالب است. همانند OnePlus 8T قطعاً UFS 3.1 خواهد بود ، اما مقدار پایه آن نامشخص است. اگر شاهد افزایش قیمت باشیم ، ممکن است 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی پایه داشته باشیم ، در غیر این صورت 128 گیگابایت می تواند استاندارد باقی بماند.

در مورد اتصال ، منطقی ترین انتخاب مودم X60 کوالکام است که دقیقاً مانند انتظارات اسنپدراگون 875 روی فرایند 5 نانومتری ساخته شده است. این امر باعث می شود تا از نظر مصرف انرژی بیشتر کار شود ، این امر از اهمیت ویژه ای برخوردار است خصوصاً وقتی صحبت از 5G است. سرعت LTE نیز احتمالاً افزایش خواهد یافت.

اگر همه آنچه در OnePlus 9 واقعی نشان داده می شود ، بدون شک این گوشی یک عملکرد عالی خواهد داشت.