امکانات جدید فیس بوک برای کسب درآمد بیشتر گیمر ها !
فیس بوک برخی از گزینه های جدید کسب درآمد برای پخش کننده های بازی را اعلام کرده است ، زیرا تلاش می کند حداکثر فرصت را برای سازندگان در فصل تعطیلات به حداکثر برساند.
امکانات جدید فیس بوک برای کسب درآمد بیشتر گیمر ها !
فیس بوک برخی از گزینه های جدید کسب درآمد برای پخش کننده های بازی را اعلام کرده است ، زیرا تلاش می کند حداکثر فرصت را برای سازندگان در فصل تعطیلات به حداکثر برساند.
و گرچه به روزرسانی ها مخصوص بازی فیس بوک در حال حاضر ممکن است در آینده به پخش زنده مستقیم نیز تعمیم یابد و روش های بیشتری برای کسب درآمد از تلاش های فیس بوک لایو برای همه سازندگان فراهم شود.
ابتدا ، facebook تبلیغات جدیدی را برای تعطیلات آغاز می کند که Stars ، برچسب های اهدایی را که کاربران می توانند در جریان پخش اختصاص دهند ، با قیمت های کاهش یافته مشاهده می کند.
کاربران همچنین قادر به دریافت نشان منحصر به فرد برای ارسال ستاره ها خواهند بود و به گزینه هدایای مجازی Hand Raise به مدت محدود دسترسی خواهند داشت. این تبلیغات در تاریخ 1 ژانویه به پایان می رسد و به کاربران دو هفته فرصت می دهد تا از پیشنهاد محدود استفاده کنند ، که این امر باعث افزایش استفاده از ستاره ها می شود.
فیس بوک همچنین یک گزینه نمایش بزرگتر و جدید برای کسانی که مبالغ بیشتری از ستاره را اهدا می کنند ، اضافه می کند که باعث ایجاد دید بیشتر در جریان چت می شود. کمک های مالی بزرگتر نیز برای مدتی به پایین پنجره گپ وصل می شوند.
و در آخر اینکه ، فیس بوک مجموعه جدیدی از هدایای مجازی متحرک را نیز راه اندازی کرده است که می توان با خرید Stars ، حتی در هنگام پخش زنده دید بیشتری نیز ارائه داد.
قیمت انیمیشن ابر رنگین کمان 10،000 ستاره است که بسته به نوع خرید آنها (با کاهش قیمت به میزان خرید یک باره) ، معادل بیش از 100 دلار است. بنابراین شما باید واقعاً از سازنده حمایت کنید و یا واقعاً بخواهید که او متوجه شما شود. اما برای طرفداران فداکار ، می تواند گزینه خوبی برای نشان دادن قدردانی شما و ارائه پاداش پولی اضافی برای کار آنها باشد.
و همانطور که اشاره شد ، در نهایت ، این ابزارها می توانند به همه پخش های مستقیم پخش شوند. فیس بوک ابتدا ستاره ها را فقط با پخش کننده های بازی راه اندازی کرد ، قبل از اینکه آنها را در صفحات بیشتر و سازندگان در ژوئن سال جاری گسترش دهد ، تا فرصت های اضافی درآمد را برای بازیگرانی که فرصت های خود را به دلیل بسته شدن COVID-19 از دست داده اند فراهم کند.
به نظر می رسد که این ابزارهای اضافی ، در صورت موفقیت آمیز بودن ، در آینده در اختیار پخش کنندگان بیشتری نیز قرار خواهد گرفت - بنابراین حتی اگر خالق بازی نباشید ، برای فرصت های آینده قابل ذکر است.
در میان همه گیر شدن ، پخش مستقیم زنده دوباره احیا شده است ، به طوری که فیس بوک گزارش داده است که تعداد افراد در ایالات متحده در حال تماشای پخش های زنده فیس بوک در طول سال 50٪ افزایش یافته است. این پتانسیل جدیدی را ایجاد کرده است و با افزایش ظرفیت برای کسب درآمد از پخش های زنده شما ، به نظر می رسد که ستاره های مشهور بیشتری به دنبال گزینه ای برای تأمین درآمد خود باشند. که می تواند بینندگان بیشتری داشته باشد و همچنین فرصت بیشتری برای بازیکنان کوچکتر نیز فراهم کند.