تلفن هوشمند Capri موتورولا با باتری 5000 میلی آمپر ساعت در FCC مشاهده شد!

تلفن آینده موتورولا ، با شماره مدل XT2127-1 / XT2127-2 ، اکنون در وب سایت FCC مشاهده شده است. این گوشی که گفته می شود دارای اسم رمز "Capri" است ، در وب سایت صدور گواهینامه TUV Rheinland و گواهینامه UL Demko نیز دیده شده است.

خبر را برای من بخوان

تلفن هوشمند Capri موتورولا با باتری 5000 میلی آمپر ساعت در FCC مشاهده شد!


به نظر می رسد راه اندازی موتورولا کاپری در گوشه و کنار باشد زیرا این تلفن در وب سایت صدور گواهینامه FCC مشاهده شده است.

تلفن آینده موتورولا ، با شماره مدل XT2127-1 / XT2127-2 ، اکنون در وب سایت FCC مشاهده شده است. این گوشی که گفته می شود دارای اسم رمز "Capri" است ، در وب سایت صدور گواهینامه TUV Rheinland و گواهینامه UL Demko نیز دیده شده است. این لیست ها جزئیات جالبی را درباره تلفن هوشمند آینده موتورولا نشان داده است. لیست FCC به وضوح نشان می دهد که این گوشی از 4G LTE پشتیبانی می کند نه 5G ، که نشان می دهد ما در اینجا به دنبال یک پیشنهاد مقرون به صرفه هستیم.

با توجه به اینکه موتورولا اخیراً Moto G9 Power را با باتری 6000 میلی آمپر ساعت با قیمت کاملاً مقرون به صرفه در هند راه اندازی کرده است ، مطمئنا Motorola XT2127-1 / XT2127-2 به نظر می رسد یک پیشنهاد ابتدایی از این برند است.

در حالی که لیست FCC اطلاعات زیادی در مورد مشخصات Motorola 'Capri' نشان نمی دهد ، لیست های TUV Rheinland و UL Demko نشان می دهد که تلفن هوشمند دارای یک باتری 5000 میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع 10 وات است. با رفتن به سایر مشخصات ، انتظار می رود گوشی آینده موتورولا از یک پنل HD + با وضوح صفحه 1600 × 720 پیکسل بهره ببرد. گفته می شود این گوشی توسط یک پردازنده هشت هسته ای Qualcomm Snapdragon 460 تأمین می شود که می تواند با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی همراه باشد. تا جایی که به دوربین ها مربوط می شود ، موتورولا کاپری از نوع دوربین عقب 48 مگاپیکسلی است.

متأسفانه ، در حال حاضر جزئیات بیشتری در مورد Motorola Capri وجود ندارد و ما هیچ اطلاعاتی در مورد طراحی گوشی نداریم. از آنجا که این گوشی گواهی fcc را دریافت کرده است ، انتظار می رود که به زودی به بازار عرضه شود و ما در مورد نشتی که تا آن زمان رخ می دهد شما را به روز نگه می داریم.