سایت خبری طلا

شیائومی Mi 11 در تاریخ 28 دسامبر به عنوان اولین گوشی با اسنپدراگون 888 عرضه می شود!

منبع: xda-developers


یک روز قبل از اینکه کوالکام از جدیدترین چیپست پرچمدار خود رونمایی کند ، این شرکت نام 14 سازنده نصب شده را تأیید می کند که دستگاه های مجهز به SoC جدید را خواهند ساخت. به زودی پس از اعلام رسمی ، برخی از این OEM ها برنامه تولید تلفن های هوشمند جدید با پردازنده Snapdragon 888 را تأیید کردند.


 شیائومی Mi 11 در تاریخ 28 دسامبر به عنوان اولین گوشی با اسنپدراگون 888 عرضه می شود!

یک روز قبل از اینکه کوالکام از جدیدترین چیپست پرچمدار خود رونمایی کند ، این شرکت نام 14 سازنده نصب شده را تأیید می کند که دستگاه های مجهز به SoC جدید را خواهند ساخت. به زودی پس از اعلام رسمی ، برخی از این OEM ها برنامه تولید تلفن های هوشمند جدید با پردازنده Snapdragon 888 را تأیید کردند. اینها شامل Xiaomi ، OPPO و Realme بودند. در آن زمان ، شیائومی فاش کرده بود که Mi 11 آینده آن "یکی از اولین دستگاه هایی است که بر روی پلت فرم تلفن همراه Snapdragon 888 اجرا می شود!" اما این شرکت هیچ تاریخ راه اندازی خاصی را برای همان تاریخ به اشتراک نگذاشته است.

در حالی که تصور ما این بود که شیائومی Mi 11 را در اوایل سال آینده به بازار عرضه خواهد کرد ، آقای لی لی جون بنیانگذار این شرکت اکنون تأیید کرده است که دستگاه پرچمدار در اواخر این ماه معرفی خواهد شد. آقای Jun در پست اخیر خود در پلت فرم رسانه های اجتماعی چین Weibo ، اعلام کرد که Xiaomi Mi 11 در تاریخ 28 دسامبر در ساعت 19:30 بعد از ظهر به بازار عرضه می شود. در حالی که این پست هیچ اطلاعات خاصی در مورد Mi 11 نشان نمی دهد ، این نشان می دهد که این دستگاه شگفتی های زیادی را به همراه خواهد داشت.

نشت های اخیر حاکی از آن است که پرچمدار آینده شیائومی ، Mi 11 Pro ، می تواند پیشرفت های بزرگی را در صفحه نمایش ایجاد کند ، از جمله یک صفحه + QHD با وضوح بالا با نرخ تجدید 120 هرتز و ویژگی های صفحه نمایش جدید مانند MEMC ، ارتقا SD SDR به HDR و ارتقا AI AI. اگرچه هیچ یک از این ویژگی ها در دنیای گوشی های هوشمند اندرویدی جدید نیست ، بسیار خوب است که شاهد چنین فناوری صفحه نمایش برتر با پرچمداران آینده شیائومی به افراد بیشتری باشیم.

از آنجا که شیائومی قبلاً نقشه های خود را اعلام کرده است و از پرچمدار مجهز به Snapdragon 888 خود خبر داده است ، انتظار داریم سایر OEM ها نیز طی روزهای آینده این روند را دنبال کنند. OPPO و Realme احتمالاً به زودی این خبر را اعلام خواهند کرد ، زیرا شرکت ها قبلاً جزئیاتی درباره پرچمداران آینده خود یعنی سری OPPO Find X3 و "Race" Realme را فاش کرده اند. در حالی که هنوز تولیدکنندگان دیگر هنوز اعلام رسمی نمی کنند ، اما درزهای اخیر حاکی از آن است که سامسونگ از سری Galaxy S21 مجهز به Snapdragon 888 خود در 14 ژانویه رونمایی می کند.