سایت خبری طلا

موتورولا لیست 23 گوشی دریافت کننده اندروید 11 را منتشر کرد !

منبع: gadgets


شرکت موتورلا لیستی از تلفن های Motorola دریافت کننده به روزرسانی اندروید 11 را در وبلاگ خود اعلام کرده است. در حالت ایده آل ، دو مورد به روزرسانی شده در گوشی های پرچمدار خود و فقط یک مورد به روزرسانی در بقیه نمونه کارها ارائه می دهد.


موتورولا لیست 23 گوشی دریافت کننده اندروید 11 را منتشر کرد !

موتورولا لیست گوشی هایی را که آخرین به روزرسانی اندروید 11 را دریافت می کنند اعلام کرده است. این لیست شامل 23 گوشی است که قرار است در ماه های آینده روزرسانی بزرگ سیستم عامل را دریافت کنند. این لیست شامل :

 Motorola Razr 5G، Motorola Razr 2019، Motorola Edge، Motorola Edge +، Motorola One 5G، Motorola One Action، Motorola One Fusion، Motorola One Fusion +، Motorola One Hyper، Motorola One Vision، Moto G 5G، Moto G 5G Plus، Moto G Fast ، Moto G Power ، Moto G Pro ، Moto G Stylus ، Moto G9 ، Moto G9 Play ، Moto G9 Plus ، Moto G9 Power ، Moto G8 ، Moto G8 Power و Lenovo K12 Note.

شرکت موتورلا لیستی از تلفن های Motorola دریافت کننده به روزرسانی اندروید 11 را در وبلاگ خود اعلام کرده است. در حالت ایده آل ، دو مورد به روزرسانی شده در گوشی های پرچمدار خود و فقط یک مورد به روزرسانی در بقیه نمونه کارها ارائه می دهد. Motorola One Vision در لیست ذکر شده است زیرا بخشی از برنامه Android One است و بنابراین ، برای دومین نسخه بزرگ ارتقا big نرم افزار واجد شرایط است. Motorola Edge + نیز همانند Motorola Razr 5G بخشی از به روزرسانی است. این دومین و آخرین سیستم عامل Motorola Razr 2019 است.


در مورد Motorola One Action ، موتورولا خاطرنشان كرد كه واحدهاي آمريكا و كانادا به دليل اينكه بخشي از برنامه Android One نبودند ، اين به روزرساني را دريافت نمي كنند.

موتورولا جدول زمانی مشخصی را در مورد زمان دریافت به روزرسانی هر گوشی ارائه نکرده است اما انتظار دارد این به روزرسانی ها در سال 2021 پخش شود. به روزرسانی اندروید 11 حباب های چت محبوب را در چندین برنامه پیام رسانی ، مکالمات اولویت دار در صفحه قفل ، کنترل های رسانه ای بهتر ، کنترل های مربوط به دستگاه های متصل و کنترل های حریم خصوصی بهتر مانند مجوزهای یکبار مصرف برنامه و موارد دیگر اضافه کرده است.