سایت خبری طلا

گوشی هوشمند پرچمدار iQoo 7 قرار است در ژانویه به بازار عرضه شود!

منبع: gadgets


به گفته یک خبرچین ، گوشی هوشمند پرچمدار iQoo 7 قرار است در ژانویه به بازار عرضه شود و انتظار می رود این شرکت سه یا چهار تلفن دیگر را با اسنپدراگون 888 در ماه فوریه روانه بازار کند.


گوشی هوشمند پرچمدار iQoo 7 قرار است در ژانویه به بازار عرضه شود!

به گفته یک خبرچین ، گوشی هوشمند پرچمدار iQoo 7 قرار است در ژانویه به بازار عرضه شود و انتظار می رود این شرکت سه یا چهار تلفن دیگر را با اسنپدراگون 888 در ماه فوریه روانه بازار کند. iQoo 7 اخیراً توسط این شرکت تأیید شد زیرا گوشی هوشمند پرچمدار آینده آن است و پوستری که توسط iQoo به اشتراک گذاشته شده جزئیات بیشتری در مورد طراحی گوشی نشان می دهد. این تلفن هوشمند دارای تنظیمات دوربین عقب سه گانه بوده و دستگاه رسمی بازی KPL Games King Pro League رویداد eSports در چین خواهد بود.

طبق پست ایستگاه دیجیتال گپ در Weibo ، iQoo 7 ممکن است تا اواسط ژانویه در چین راه اندازی شود. خبرچین همچنین ادعا می کند که این شرکت همچنین سه تا چهار تلفن هوشمند جدید با قدرت Qualcomm Snapdragon 888 SoC را قبل از جشنواره بهار در چین که در 12 فوریه 2021 به پایان می رسد ، راه اندازی خواهد کرد.

اخیراً ، این شرکت پرچمدار iQoo 7 را تأیید کرده و همچنین اعلام کرده است که iQoo 7 گوشی رسمی بازی KPL Games (King Pro League) رویداد eSports در چین خواهد بود. رویداد KPL eSports هر ساله در فصول پاییز و بهار در کشور چین برگزار می شود.


ما هنوز تاریخ رسمی راه اندازی نشده ایم ، اما ، طبق هر پوستری که این شرکت به اشتراک گذاشته است ، iQoo 7 دارای تنظیمات دوربین عقب سه گانه است. پشت این گوشی نشان می دهد که ممکن است یک مدل BMW Special Edition را نیز در میان سایر محصولات نهایی عرضه میکند. این تلفن هوشمند همچنین می تواند یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش داشته باشد. سری iQoo 7 احتمالاً جانشین سری iQoo 5 خواهد بود که در آگوست امسال راه اندازی شد.