گوشی نوبیا (NOBIA) با اسنپدراگون 888 در Geekbench !

شیائومی Mi 11 که اوایل این هفته رونمایی شد ، تنها تلفن هوشمند موجود در بازار است که اکنون دارای Snapdragon 888 SoC است ، اما تعداد بیشتری از آنها در راه هستند. که در این میان برند نوبیا (NUBIA) قرار است یکی از این همه موارد باشد.

خبر را برای من بخوان

گوشی نوبیا(NUBIA) با اسنپدراگون 888 در Geekbench !


شیائومی Mi 11 که اوایل این هفته رونمایی شد ، تنها تلفن هوشمند موجود در بازار است که اکنون دارای Snapdragon 888 SoC است ، اما تعداد بیشتری از آنها در راه هستند زیرا قبلاً سازندگان تلفن های اندرویدی برنامه های خود را برای راه اندازی تلفن های هوشمند مجهز به SD888 تأیید کرده اند.

nubia یکی از آنهاست. همانطور که تایید کرده است یک گوشی هوشمند سری Z با Snapdragon 888 راه اندازی خواهد کرد. در حالی که ما منتظر جزئیات بیشتر در مورد آن هستیم ، یک تلفن هوشمند نوبیا دارای نام NX669J با Geapben با Snapdragon 888 SoC ، 8 GB RAM و -Android-11 در Geekbench ظاهر شده است.


در حالی که یک پرچمدار سری Z تنها مورد تایید نوبیا است که دارای اسنپدراگون 888 است ، گفته می شود که NX669J Red Magic 6 است که ماه گذشته با صفحه پشت الکتروکرومیک مورد تحسین قرار گرفت. امیدواریم در روزهای آینده در مورد نام بازاریابی NX669J اطلاعات بیشتری داشته باشیم.