فیس بوک و Snapchat بیشتر تحت تأثیر تغییرات IDFA اپل قرار خواهند گرفت!
ماه گذشته ، فیس بوک حمله گسترده ای را علیه تغییرات آینده IDFA اپل آغاز کرد ، که به کاربران برنامه اطلاعات صریح تری در مورد ردیابی داده ها توسط هر برنامه را می دهد و در صورت انتخاب آنها را قادر به انصراف از چنین مواردی می کند.
فیس بوک و Snapchat بیشتر تحت تأثیر تغییرات IDFA اپل قرار خواهند گرفت!
ماه گذشته ، فیس بوک حمله گسترده ای را علیه تغییرات آینده IDFA اپل آغاز کرد ، که به کاربران برنامه اطلاعات صریح تری در مورد ردیابی داده ها توسط هر برنامه را می دهد و در صورت انتخاب آنها را قادر به انصراف از چنین مواردی می کند.
اکنون ، یک گزارش جدید نشان داده است که ممکن است دلیل خوبی برای مخالفت فیس بوک وجود داشته باشد - با توجه به داده های MKM Partners ، فیس بوک ، همراه با Snapchat ، بیشترین تأثیر را از بروزرسانی IDFA متحمل می شود ، انتظار می رود بسیاری از کاربران از این کار خودداری کنند.
IDFA دارندگان برنامه را قادر می سازد داده های کاربر فردی را در برنامه ها ردیابی کنند ، از جمله اقدامات انجام شده در برنامه ، اطلاعات دستگاه ، اطلاعات آماری ، و غیره. در حال حاضر ، کاربران iOS می توانند از ردیابی IDFA انصراف دهند . طبق تجزیه و تحلیل MKM ، که به بررسی تعداد کل کاربران ، دسترسی به داده های شخص اول و سهم درآمد نسبی از انواع تبلیغات (که از انواع مختلف ردیابی داده استفاده می کنند) ، Facebook و Snapchat احتمالاً بیشترین تأثیر را در عدم انصراف کاربران خواهند داشت از طریق این درخواست های جدید MKM می گوید که توئیتر و Pinterest نیز تأثیراتی را مشاهده خواهند کرد ، اگرچه به میزان کمتری ، اما گوگل و آمازون در رده پایین قرار گرفتن. MKM همچنین خاطرنشان می کند که بسیاری از ارائه دهندگان تبلیغات دیگر در خارج از بازیکنان بزرگ نیز کاهش اثر بخشی را در نتیجه تغییر مشاهده خواهند کرد.
گفتن اینکه تأثیرات کامل این قوانین چه خواهد بود دشوار است ، اما طبق CNBC ، تحلیلگران بانک آمریکایی همچنین پیش بینی کرده اند که هر دو فیس بوک و اسنپ چت بیشترین آسیب را خواهند دید و به طور بالقوه شاهد پایین آمدن درآمد ها در نتیجه قوانین IDFA نیز هستند. مانند MKM ، BoA همچنین پیش بینی کرده است که سایر سیستم عامل ها کمتر در معرض تغییر قرار خواهند گرفت.