سایت خبری طلا

Samsung Galaxy A52 5G ویژگی های جدید + تاریخ معرفی

منبع: phonearena


یک نشت اطلاعاتی شماره مدل SM-A5260 را نشان می دهد که از شارژ 15 وات پشتیبانی می کند. اگرچه سند 3C جزئیات دیگری را فاش نکرده است ، اما ظاهر آن نشان می دهد که زمانی زیادی به معرفی نمانده است.


Samsung Galaxy A52 5G ویژگی های جدید + تاریخ معرفی

یک نشت اطلاعاتی  شماره مدل SM-A5260 را نشان می دهد که از شارژ 15 وات پشتیبانی می کند. اگرچه سند 3C جزئیات دیگری را فاش نکرده است ، اما ظاهر آن نشان می دهد که زمانی زیادی به معرفی نمانده است.
گلکسی A51 فقط LTE در دسامبر سال 2019 به بازار عرضه شد و نسخه 5G آن در اواخر آوریل سال 2020 دنبال شد. بر این اساس ، می توان حدس زد که تاریخ انتشار Galaxy A52 حدوداً در فوریه و آوریل اتفاق بیفتد. گزارش اخیر ادعا می کند که این تلفن توسط AT&T و T-Mobile در ایالات متحده به فروش می رسد.

به لطف ارائه های لو رفته و مشاهده Geekbench ، ما اطلاعات زیادی در مورد Galaxy A52 داریم.

از نظر طراحی ، انتظار نمی رود که تفاوت زیادی با Galaxy A51 داشته باشد. ما به طور بالقوه به دنبال یک صفحه نمایش 6.5 اینچی و ابعادی کمی بزرگتر از A51 هستیم. جک هدفون 3.5 میلی متری باقی خواهد ماند و تلفن همچنین از یک اسکنر اثر انگشت در صفحه برخوردار است.

در مورد مشخصات اصلی ، Galaxy A52 5G احتمالاً توسط چیپست Qualcomm Snapdragon 750G که با 6 گیگابایت یا 8 گیگابایت رم همراه خواهد بود ، تأمین خواهد شد. این گوشی Android One مبتنی بر One UI 3.0 را درست خارج از اندروید خود دریافت خواهد کرد.

نسخه 4G ظاهرا از Snapdragon 720G برخوردار خواهد بود.

طبق گزارشات ، گلکسی A52 5G دارای یک آرایه دوربین چهارگانه با یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 8 مگاپیکسلی ، و احتمالاً یک واحد فوق تصویری 12 مگاپیکسلی و یک سنسور اختصاصی "bokeh " 5 مگاپیکسلی است. گزارش قبلی همچنین می گوید که این گوشی در رنگ های سفید ، آبی و نارنجی در دسترس خواهد بود.در حال حاضر این تنها چیزی است که روی دستگاه داریم ، اما انتظار می رود که بعد از اولین گلکسی S21 اطلاعات بیشتری در مورد آن بشنویم.