سایت خبری طلا

Motorola Edge S به زودی با اسنپدراگون 800 عرضه خواهد شد !

منبع: gsmarena


سال گذشته سرانجام موتورولا با Moto Edge plus خود به بازی پرچمداران بازگشت و ما اکنون تأیید کرده ایم که یک پرچمدار جدید مجهز به چیپ ست سری 800 اسنپدراگون در راه است.


Motorola Edge S به زودی با اسنپدراگون 800 عرضه خواهد شد !

سال گذشته سرانجام موتورولا با  Moto Edge plus خود به بازی پرچمداران بازگشت و ما اکنون تأیید کرده ایم که یک پرچمدار جدید مجهز به چیپ ست سری 800 اسنپدراگون در راه است. چن جین که به عنوان مدیر کل تجارت تلفن همراه لنوو چین فعالیت می کند ، از طریق حساب Weibo خود Edge S آینده را معرفی کرد ، این اطلاعات تأیید می کند که پرچمدار موتورلا به زودی ارائه می شود و توسط چیپست Snapdragon 8XX که می تواند Snapdragon 888 باشد ، قدرت آن را تأمین می کند ، اگرچه هنوز هم ممکن است به جای آن 865 سال گذشته باشد.

هنوز اطلاعات دقیقی در مورد این گوشی در دسترس نیست که بتوان دقیق در مورد جزئیات آن حرف زد  ، هرچند ممکن است این موتورولا Nio (با شماره مدل XT2125) باشد که مدت هاست شایعه شده و در ماه های گذشته شاهد چندین نشت بوده ایم. بر اساس شایعات فعلی ، انتظار می رود Moto Nio با  Snapdragon 865 SoC برای اولین بار عرضه شود. شایعات حاکی از آن است که Motorola Nio از یک صفحه نمایش 6.7 اینچی با رزولوشن FHD + و سرعت تازه سازی غیر معمول 105 هرتز در کنار دوربین اصلی 64MP و اندروید 11 بهره می برد.