گزارش جدید منتشر شده توسط Counterpoint Research ، می گوید بازار پوشیدنی ها به سرعت به رشد خود ادامه می دهند. آخرین تحقیقات نشان می دهد که 52 درصد از پوشیدنی ها در نیمه سوم سال 2020 از پوشیدنی ها تشکیل شده است. ساعت های هوشمند و ردیاب های تناسب اندام 41٪ را تشکیل می دهند. لباس های پوستی ، لباس های بدن و عینک سهم 7٪ باقی مانده را به خود اختصاص داده اند.
روند حذف جک ها و گوشی ها از دستگاه ها و جعبه ها به یک محرک بزرگ برای رشد بخش TWS تبدیل شده است. - لیز لی ، تحلیلگر ارشد تحقیقات Counterpoint میگوید :
در همین حال ، ساعت های هوشمند در اواخر سال 2020 رشد خوبی داشته اند ، اما انتظار می رود در سال 2021 رشد کمی داشته باشد. تحلیلگر ارشد سوژئونگ لیم می گوید: "عادی سازی اقتصاد همراه با افزایش علاقه به سلامتی و تناسب اندام به رشد بازار ساعت های هوشمند کمک می کند. " اگر قیمت فروش ساعت های هوشمند به طور مداوم کاهش یابد ، لیم پیش بینی می کند که این بخش به رشد خود ادامه دهد.
اپل از Q3 2020 با 29٪ سهم بازار همچنان در رده اول قرار داشت. شیائومی با 13٪ در رده دوم قرار گرفت و سامسونگ با 5٪ در رده سوم قرار دارد.
پنج برند از ده مارک برتر قابل فروش TWS قابل فروش با امتیاز زیر 50 دلار را به فروش رسانده اند.Realme در حال حاضر در Q3 2020 سهم 2 درصدی دارد ، اما تحلیلگران بر این باورند که حضور آنلاین پرقدرت این برند و سابقه آن با انفجار سهم بازار تلفن های هوشمند می تواند با قابلیت های قابل پرداخت نیز منعکس شود.