نسخه 88 گوگل کروم به کاربران اجازه می دهد گذرواژه های ضعیف و خطرناک را به راحتی پیدا و تغییر دهند !

این شرکت اعلام کرده است که Google Chrome 88 اکنون با یک ویژگی جدید و ایمن تر برای محافظت از رمز عبور در سطح جهانی عرضه می شود. گوگل می گوید که این ویژگی جدید به کاربران امکان می دهد رمزهای عبور ضعیف را در یک مکان بررسی ، شناسایی و برطرف کنند.

خبر را برای من بخوان

نسخه 88 گوگل کروم به کاربران اجازه می دهد گذرواژه های ضعیف و خطرناک را به راحتی پیدا و تغییر دهند !


این شرکت اعلام کرده است که Google Chrome 88 اکنون با یک ویژگی جدید و ایمن تر برای محافظت از رمز عبور در سطح جهانی عرضه می شود. گوگل می گوید که این ویژگی جدید به کاربران امکان می دهد رمزهای عبور ضعیف را در یک مکان بررسی ، شناسایی و برطرف کنند. این به روزرسانی اساساً به کاربران امکان کنترل بیشتر رمزهای عبور ذخیره شده آنها را می دهد. گوگل می گوید Chrome 88 با ویژگی های جدید خود در طی "هفته های آینده" در دسترس خواهد بود و ویژگی های جدید را در طول سال 2021 ادامه خواهد داد.

طبق پست وبلاگ که توسط Google منتشر شد ، ویژگی جدید Chrome 88 مبتنی بر ویژگی هایی است که اولین بار در سال 2020 راه اندازی شده است. مدیر رمز عبور Google Chrome در صورت ضعیف بودن رمز ورود ، می تواند اعتبار کاربر را برای چندین سیستم عامل و درخواست ذخیره کند. به روزرسانی جدید به کاربران امکان می دهد گذرواژه های ضعیف را از تنظیمات Chrome به سرعت بررسی ، شناسایی و برطرف کنند. این بدان معنی است که کاربران می توانند چندین رمز عبور ضعیف را در یک مکان برطرف کنند.

برای بررسی رمزهای عبور در Chrome 88 ، کاربران باید بر روی تصویر نمایه خود کلیک کرده و سپس نماد "کلید" را کلیک کنند. همچنین ، کاربران می توانند chrome: // settings / passwords را در نوار آدرس تایپ کنند. از آنجا کاربران می توانند بر روی بررسی گذرواژه کلیک کرده و Google Chrome گذرواژه‌های ضعیف را جستجو کند. پس از اتمام ، کاربران می توانند گذرواژه های ضعیف یا آسیب دیده را به راحتی تغییر دهند. به روزرسانی در حال حاضر در دسک تاپ و iOS ارائه شده است. گوگل می گوید برنامه اندروید Chrome نیز به زودی از این ویژگی برخوردار خواهد شد.