سایت خبری طلا

Chrome 88 و اضافه شدن چند ویژگی جدید !

منبع: gsmarena


گوگل 88 Chrome را برای دسک تاپ منتشر کرده است که شامل چندین تغییر مهم است.


Chrome 88 و اضافه شدن چند ویژگی جدید !


گوگل 88 Chrome را برای دسک تاپ منتشر کرده است که شامل چندین تغییر مهم است. مرورگر اکنون بررسی می کند که آیا گذرواژه های ذخیره شده شما به خطر افتاده است یا خیر ، این یک استاندارد برای اکثر ادمین های رمز عبور است. در صورت یافتن رمز عبور به خطر افتاده ، هشدار را برای تغییر آن به حالت ایمن تری به شما ارائه می دهد.

v88 همچنین ویژگی جستجوی برگه را اضافه می کند که قبلا در v87 در سیستم عامل Chrome پیدا شده بود. اگر زبانه های باز زیادی دارید ، می توانید برای جستجوی هرکدام از برگه های باز از این موارد استفاده کنید. با این حال ، این ویژگی هنوز به راحتی در دسترس نیست و باید با ضامن یک پرچم Chrome که در chrome: // flags / # enable-tab-search یافت می شود ، فعال شود.

اگر حالت تاریک را در ویندوز فعال کرده اید ، مرورگر همچنین پشتیبانی از حالت تاریک را در ویندوز کمی بهبود می بخشد ، و میله های پیمایش خود را در صفحه تنظیمات خود تاریک می کند. متأسفانه ، به نظر می رسد این تنها مکانی است که این کار را انجام می دهد و صفحات وب واقعی ، حتی آنهایی که حالت تاریک دارند ، هنوز از نوار پیمایشی قدیمی استفاده می کنند.

چند مورد نیز حذف شده است. دیگر پشتیبانی از Adobe Flash وجود ندارد ، که انتظار می رود. مرورگر همچنین از پشتیبانی FTP خلاص می شود ، بنابراین دیگر نمی توانید صفحات FTP را در مرورگر باز کنید. پشتیبانی از macOS Yosemite نیز در حال کاهش است. سرانجام ، v88 پشتیبانی از Legacy Browser Support را نیز کاهش می دهد.