سایت خبری طلا

اینستاگرام استیکرهای زیرنویس دار برای استوری ها ارائه می کند!

منبع: سایت طلا


این ویژگی دسترسی بیشتری به استوری ها برای افراد کم شنوا می دهد.


به گزارش موبوایران، اینستاگرام با ارائه استیکرهای زیرنویس دار برای استوری ها، یک قدم به جلو برای دسترسی بیشتر بر می دارد. مشاور رسانه های اجتماعی Matt Navarra ویدئویی از این ویژگی را منتشر کرد.

یک قسمت جدید به نام CC captions وجود دارد که می توانید به استوری خود اضافه کنید. با انجام این کار، برنامه صدا را تبدیل به زیرنویس می کند. شما می توانید فونت زیرنویس های خود را تغییر دهید. با این حال، اینستاگرام گزارش ناوارا را به طور کامل تایید نکرد و اشتباهاتی را در مورد آن ویدیو ذکر کرد.

این کار برای دسترسی بیشتر افراد کم شنوا یک پیشرفت بزرگ به حساب می آید. همچنین می تواند به افرادی که زبان های مختلفی را صحبت می کنند کمک کند. سرویس های ثالثی برای اضافه کردن زیرنویس ووجود دارد، اما یک ابزار زیرنویس خودکار داخلی بسیار مفیدتر می تواند باشد. رسانه Engadget برای اطلاعات بیشتر، با اینستاگرام گفت و گو کرد.

چندین برنامه دیگر مانند یوتیوب از زیرنویس های خودکار پشتیبانی می کنند و همچنین ویژگی مشابهی در توییتر و زوم پیدا می شود.

بروزرسانی 21/09/03 ساعت 10:00PM ET: به گزارش اینستاگرام، این ویژگی تا الان به طور گسترده در دسترس نیست. همچنین به سخنگوی Engadget گفتند: ما همیشه در حال بررسی روش هایی هستیم که افراد بتوانند در استوری ها بهتر خودشان را نشان دهند. این ویژگی در حال حاضر به صورت عمومی و همگانی آزمایش نمی شود.