لینکدین به جمع رقبای کلاب هاوس پیوست

شبکه اجتماعی حرفه‌ای لینکدین تایید کرد روی یک تجربه صوتی اجتماعی در اپلیکیشن خود کار می‌کند که به تولیدکنندگان محتوا در این شبکه امکان می‌دهد با گروه خودشان به صورت صوتی تعامل داشته باشند.

خبر را برای من بخوان

به گزارش موبوایران، شبکه اجتماعی حرفه‌ای لینکدین تایید کرد روی یک تجربه صوتی اجتماعی در اپلیکیشن خود کار می‌کند که به تولیدکنندگان محتوا در این شبکه امکان می‌دهد با گروه خودشان به صورت صوتی تعامل داشته باشند.

لینکدین با تایید این خبر به جمع رقیبان اپلیکیشن چت صوتی کلاب هاوس پیوست، اما برخلاف اپلیکیشن‌های رقیب کلاب هاوس که توسط فیس بوک و توییتر ساخته می‌شود، لینکدین بر این باور است که قابلیت شبکه صوتی این شرکت متفاوت خواهد بود.

زیرا با کاربران دارای هویت حرفه‌ای مرتبط می‌شود نه یک پروفایل اجتماعی. به علاوه این شرکت پلتفرمی برای جامعه تولیدکنندگان محتوا ساخته که به ابزار‌هایی نظیر استوریها، پخش ویدیوی زنده لینکدین، خبرنامه و قابلیت‌های دیگر دسترسی دارد.

اکنون لینکدین بخشی از تلاش‌هایی که در این حوزه داشته را با راه اندازی حالت Creator رسمیت بخشیده و اجازه می‌دهد هر فردی که بخواهد، پروفایل خود را به عنوان پروفایلی مشخص کند که می‌تواند برای به‌روزرسانی‌هایی مانند استوری و ویدیوی لایو لینکدین دنبال شود.

این تمرکز روی تولیدکنندگان محتوا، لینکدین را از نظر توسعه سرویس مشابه کلاب هاوس در مقایسه با تلاش‌های فیس بوک، توییتر، تلگرام یا دیسکورد در مسیر رقابت جدی‌تر قرار می‌دهد.

اگرچه سرویس "توییتر اسپیسز" شرکت توییتر که رقیب کلاب هاوس است، در مرحله آزمایشی بتا قرار دارد، اما هنوز ابزار‌های کامل تولیدکنندگان محتوا در دسترس نیستند و تازه ماه گذشته بود که توییتر برنامه خود برای قابلیت خدمات اشتراک پولی "سوپر فالو" را اعلام کرد و امسال به تازگی از طریق خرید یک شرکت، وارد فضای خبرنامه شده است. فیس بوک هم شماری قابلیت‌های ویژه تولیدکنندگان محتوا ایجاد کرده، اما به تازگی در ابزار‌هایی مانند خبرنامه سرمایه گذاری کرده است.

بر اساس گزارش تک کرانچ، لینکدین اعلام کرده توسعه قابلیت نت ورکینگ مبتنی بر صورت، بر اساس درخواست‌های اعضا و تولیدکنندگان محتوا در این شبکه اجتماعی حرفه‌ای صورت گرفته که خواستار فراهم شدن راه‌های بیشتری برای ارتباط از طریق این پلتفرم هستند.