غول بازی‌های رایانه‌ای ژاپن ۱۰۰ میلیون دلار بیت کوین خرید

شرکت بازی سازی ژاپنی نکسون (Nexon) حالا به جمع شرکت های خریدار بیت کوین تبدیل شده است. روز 28 آوریل شرکت نکسون اعلام کرد که 1717 بیت کوین را به قیمت تقریبی 100 میلیون دلار با قیمت متوسط ​​58226 دلار خریداری کرده است.

خبر را برای من بخوان

غول بازی‌های رایانه‌ای ژاپن ۱۰۰ میلیون دلار بیت کوین خرید


از اوایل سال 2020 شرکت های مختلفی در دنیا شروع به سرمایه گذاری در بیت کوین کرده اند. این سرمایه گذاری ها به نوبه خود تاثیر بالایی در رشد قیمتی بیت کوین داشته اند. در جدید ترین خبر ها حالا یک شرکت بازی سازی ژاپنی اقدام به سرمایه گذاری در بیت کوین کرده است.

شرکت بازی سازی ژاپنی نکسون (Nexon) حالا به جمع شرکت های خریدار بیت کوین تبدیل شد. روز 28 آوریل شرکت نکسون اعلام کرد که 1717 بیت کوین را به قیمت تقریبی 100 میلیون دلار با قیمت متوسط ​​58226 دلار خریداری کرده است. با اینحال بیت کوین هنوز در محدوده 54 هزار دلار خرید و فروش می‌شود.

بازی

اوون ماهونی ، رئیس و مدیر عامل شرکت نکسون ، اظهار داشت:

"خرید بیت کوین ما نشان دهنده یک استراتژی منظم برای محافظت از ارزش سهامداران و حفظ قدرت خرید دارایی های نقدی ما است. در شرایط اقتصادی فعلی ، ما معتقدیم که بیت کوین ثبات و نقدینگی طولانی مدت را ارائه می دهد و ارزش پول نقد ما را برای سرمایه گذاری های آینده حفظ می کند. "
ماهونی افزود که بیت کوین "شکلی از پول نقد است که احتمالاً ارزش خود را حفظ می کند ، حتی اگر هنوز به طور گسترده ای شناخته نشده باشد."

نکسون

سرمایه گذاری نکسون به دنبال موجی از سرمایه گذاری در بیت کوین از شرکت های پیشرو در سطح جهانی انجام شد، MicroStrategy در آگوست سال 2020 حدود 2100 بیت کوین را به قیمت 250 میلیون دلار خریداری کرد و پس از آن Square با 50 میلیون دلار خرید در ماه اکتبر و تسلا با یک میلیارد و 500 میلیون دلار خرید بیت کوین را شروع کردند.

بر اساس اطلاعات BitcoinTreasury ، در حال حاضر 35 شرکت با معامله عمومی بیت کوین را در ترازنامه خود نگهداری می کنند. در چند روز اخیر نیز خبر هایی مبنی بر فروش بیت کوین های شرکت تسلا مطرح شد که بعد از چند روز ایلان ماسک بنیان گذار تسلا در تویتی بیان کرد که هیچ مقداری از بیت کوین های این شرکت را نفروخته است.

میکرواستراتژی

نکسون در سال 1994 با هدف تولید، توسعه و اجرای بازی های آنلاین تاسیس شد. این شرکت در دسامبر 2011 در بورس اوراق بهادار توکیو وارد بورس شد و در حال حاضر بیش از 50 بازی آنلاین را که می تواند در بیش از 190 کشور اجرا کند.

دولت ژاپن در سال ۲۰۱۶ قانونی را تصویب کرد که طی آن ارزهای دیجیتال به عنوان ارز قانونی به رسمیت شناخته می‌شوند. همچنین شرکت برتر خدمات مالی SBI پس از سرمایه گذاری در Ripple و پلت فرم معاملات محلی bitFlyer ، اعلام کرد قصد دارد مبادله ارز دیجیتال مورد حمایت بانک را راه اندازی کند. گروه اینترنت GMO ژاپن نیز از سرمایه گذاری 3 میلیون دلاری برای استخراج بیت کوین در سال 2017 خبر داد.