واتساپ برای کاربران گوشیهای جدید سامسونگ با مشکل مواجه شد
کاربران گوشیهای Galaxy S۲۱ و Galaxy S۲۱ Ultra از ایراد قطع شدن پیاپی اینترنت در واتساپ خبر دادند.
به گزارش موبوایران، کاربران گوشیهای Galaxy S۲۱ و Galaxy S۲۱ Ultra از ایراد قطع شدن پیاپی اینترنت در واتساپ خبر دادند.
هزاران صاحب تلفن Galaxy در وب سایت Reddit و انجمن رسمی سامسونگ از مشکلات مربوط به استفاده از برنامهپیام رسان محبوب واتساپ در دستگاههای هوشمند خود شکایت کردهاند. به گفته سایت sammobile، کاربران سری Galaxy S۲۱ توضیح دادهاند که با مشکل مرور پیامهای خود در WhatsApp از طریق تلفنهای سامسونگ از جمله عدم توانایی ارسال یا دریافت پیام از طریق دسک تاپ در این برنامه مواجه هستند.
دارندگان گوشیهای Galaxy S ۲۱، Galaxy S ۲۱ + و Galaxy S ۲۱ Ultra قادر به استفاده از سرویس WhatsApp در تلفنهای خود نبودند، زیرا هنگام اتصال تلفن به کامپیوتر برای مرور پیامهای خود، از طریق نسخههای وب و دسک تاپ، پیامی برای آنها ارسال میشود که در متن پیام نوشته است: «اتصال شما با اینترنت قطع است.»
کاربران گوشیهای Galaxy S۲۱ میگویند که این برنامه در تلفنهای آنها اغلب هنگام کار در وب با تلفن هوشمند قطع میشود. پس از قطع اتصال، برنامههای وب و رایانه رومیزی پیامیWhatsApp را نمایش میدهند که میگوید: "اطمینان حاصل کنید که تلفن شما اتصال اینترنتی فعال دارد. این مشکل عصبانیت کاربران تلفنهای سامسونگ را افزایش میدهد، زیرا این مسئله در دوره اخیر بسیار آزار دهنده است و به طور مکرر تکرار میشود، به ویژه هنگامی که آنها میخواهند بدون استفاده از تلفن به استفاده از سرویس پیامرسانی ادامه دهند.
برخی گزارشهای فنی حاکی از آن است که علت اصلی بروز این مشکل ممکن است به دلیل بهینه سازی باتری سامسونگ باشد، زیرا با بسته شدن صفحه گوشی، برنامههای بلا استفاده را در حالت خواب قرار میدهد که این امر باعث تداخل در دریافت محتواها از زمان واقعی برنامه میشود. در بخش سوالات متداول WhatsApp توضیح داده شد که وقتی اتصال اینترنت بی ثبات است یا برنامه تلفن هوشمند در پس زمینه قرار میگیرد، مشکل قطع اتصال رخ میدهد.
علیرغم غیرفعال کردن ویژگی بهینه سازی باتری، امکان فعالیت شبکه در پس زمینه حتی در حالت صرفه جویی در مصرف باتری و نصب مجدد WhatsApp در تلفنهای هوشمند Galaxy S۲۱، مشکل قطع ارتباط با برنامه همچنان پابرجاست و اکثر کاربران از دستگاههای Galaxy S ۲۱ و Galaxy S ۲۱ Ultra و حتی کاربران Galaxy Z Fold ۲ تاشو با همین مشکل روبهرو هستند، برخی از کاربران ادعا میکنند که این مشکل در تلفنهای گلکسی که از اندروید ۱۱ استفاده میکنند، شدت یافته است و به نظر میرسد برخی از گوشیهای اندرویدی رقیب نیز با همین مشکل روبهرو هستند.