طراحی لوگوی کاملا حرفه ای با قیمت مناسب + طراحی کارت ویزیت + طراحی سربرگ ها سفارش طراحی لوگوی خود را به شرکت طراحی لوگو هیدیکا بسپارید.
امروزه داندانپزشکان خدمات متفاوت و متعددی به بیماران خود ارائه می دهند. این خدمات شامل : جرم گیری ، ایمپلنت ، کامپوزیت ، کاشت دندان و… می باشد. طراحی یک لوگوی مناسب برای دندانپزشکی تاثیر زیادی در افزایش تعداد مراجعین آنها دارد.
در صورتی که قصد تاسیس کلینیک دندانپزشکی را دارید می توانید با طراحی یک لوگوی مناسب و جذاب در میان افراد و بیماران خود اعتبار زیادی کسب کنید.
رنگ مناسب برای طراحی لوگوی دندانپزشکی
برای طراحی و ساخت لوگو ی دندانپزشکی بهتر است از رنگ ها و فونت هایی استفاده کنید که احساس سلامت ، شادابی و زیبایی خاصی را به مخاطبین منتقل کند. اگر به لوگو های دندانپزشکی دقت کرده باشید می بینید که اغلب آنها از رنگ های روشن مانند رنگ آبی یا سبز در طراحی لوگو ی خود استفاده می کنند. نکته قابل توجه این است که از رنگ های روشن یا به اصطلاح پاستیلی درطراحی لوگوی دندانپزشکی استفاده کنید. این رنگ در لوگو های مدرن بسیار کاربرد دارد. رنگ آبی یا رنگ سبز احسا قدرت و اعتماد به نفس را در افراد افزایش می دهند. رنگ روشن نیز حس سلامت و پاکیزگی در مراجعین و مخاطب ایجاد می کند. ترکیب رنگ آبی و رنگ سبز رنگ جذابی در لوگو ی دندانپزشکی شما ایجاد می کند و ایده بسیار جالب و جذابی در ساخت لوگو ی شما است.
انتخاب نماد مناسب برای ساخت و طراحی لوگوی دندانپزشکی
رایج ترین نماد در طراحی و ساخت لوگو ی دندانپزشکی تصویر دندان است. برخی نیز به جای دندان از ریشه دندان و یا تصاویر مربوط به تاج دندان استفاده می کنند. در ابتدا برای طراحی تصویر لوگو ی دندانپزشکی ممکن است تصویر دندان تکراری به نظر برسد ، اما می توانید خلاقیت به خرج دهید و تصویر دندان را به شکل دیگری طراحی کنید. تصویر دندان می تواند به گونه ای باشد که با خدمات شما کاملا هماهنگی داشته باشد. به عنوان مثال اگر در کیلینیک دندانپزشکی خود خدمات مربوط به کاشت یا ایمپلنت را ارائه می دهید ، در طراحی لوگو ی آن می توانید از تصویر یک پیچ استفاده کنید.
در طراحی لوگو ی دندانپزشکی باید اصول اولیه آن را در نظر بگیرید. ما در اینجا به چند اصل مهم در طراحی لوگو ی دندانپزشکی اشاره می کنیم.
اصول برای طراحی لوگوی دندانپزشکی
طرح لوگوی شما ساده باشد.
اگر به دنبال یک طرح خوب و ایده ال هستید ، این نکته را در نظر بگیرید که طرح های ساده طرفداران زیادی دارد. زیرا مردم آنها را راحت تر به خاطر می سپارند. استفاده از طرح های پیچیده مخاطب شما را گیج و سردرگم می کند.
از رنگ مناسب در طراحی لوگوی دندانپزشکی استفاده کنید.
پس از رعایت اصل سادگی ، نکته دیگر در طراحی لوگو ی دندانپزشکی انتخاب رنگ مناسب برای آن است. رنگی را انتخاب کنید که پر رنگ و واضح باشد تا افراد و مراجعین شما بتوانند آن را به راحتی بخوانند و به خاطر بسپارند. این به معنی نیست که از رنگ های خیلی تیره و پر رنگ استفاده کنید.
رنگ آبی روشن در تصویر لوگو ی دندان می تواند ایده خوبی باشد. رنگ آبی و سفید حس تمیزی و پاکیزگی و یا شکل و رنگ خمیردندان را در ذهن بیننده تداعی می کند.
یکی دیگر از رنگ هایی که در طراحی لوگو ی دندانپزشکی به کار می رود ، رنگ آبی و سبز است.
از رنگ های متضاد در طراحی لوگوی دندانپزشکی استفاده کنید.
شما در انتخاب رنگ لوگو ی خود آزاد هست. هم از رنگ های روشن و هم از رنگ های متضاد در طراحی لوگو استفاده کنید.
سعی کنید یک تم مناسب برای لوگو ی خود انتخاب کنید. برای اینکه طرح و جلوه ای متعادل در لوگو ی خود ایجاد کنید می توانید رنگ های تیره و رنگ های روشن را با یکدیگر ترکیب کنید. سعی کنید از بیش از سه رنگ استفاده نکنید. استفاده از سه رنگ جلوه و زیبایی خاصی در لوگو ی شما بوجود می آورد.
از نماد مناسب در طراحی لوگوی دندانپزشکی استفاده کنید.
سعی کنید از یک تصویر مناسب در لوگوی خود استفاده کنید و شکل لوگو را خوب جلوه دهید. به عنوان مثال می توانید شکل یک لبخند زیبا در دندان یا خمیر دندان بوجود بیاورید.
این نماد ها سبب می شود مراجعین از نوع و کیفیت خدمات شما آگاه شوند . با استفاده از این روش مراجعین شما نیز افزایش پیدا می کند.
از فونت مناسب در طراحی لوگوی دندانپزشکی استفاده کنید.
بهتر است فونت مناسب و آرامی را برای لوگو ی خود انتخاب کنید. شکل و طرح فونت میزان کیفیت و مهارت شما را به مراجعین منتقل می کند. سعی کنید فونتی را انتخاب کنید که خواندن آن نیز راحت باشد. از فونت های خیلی درشت و یا خیلی ریز استفاده نکنید ، زیرا خوانایی لوگو ی شما را پایین می آورد. فونت های باریک هم مناسب لوگو ی دندانپزشکی نیستند ، زیرا فضای لوگو ی شما بد جلوه می دهند.
ابعاد و اندازه لوگوی دندانپزشکی خود را متناسب طراحی کنید.
مهم ترین قسمت در طراحی لوگو ی دندانپزشکی ، اندازه و ابعاد آن است. اندازه آن باید به گونه ای باشد که قادر به خواندن آن باشید. در صورتی که نتوانید آن را به صورت واضح بخوانید نشان دهنده نامتناسب بودن اندازه و ابعاد آن است.
درباره دیجیتال مارکتینگ هیدیکا
تیم دیجیتال مارکتینگ ( بازاریابی دیجیتال ) هیدیکا از سال ۱۳۹۳ تا امروز در خدمت شماست. دیجیتال مارکتینگ هیدیکا جامع ترین خدمات در حوزه های طراحی در زمینه های مختلف مثل: طراحی گرافیک، طراحی سایت،سئو وبهینه سازی سایت ، برنامه نویسی، تولید وتوسعه نرم افزار ، سامانه پیامکی، دیجیتال مارکتینگ ، طراحی لوگو ، افزایش بازدید سایت ، شبکه های اجتماعی ، ، تایپ فوری و از همه مهمتر به تازگی در مسیر راه اندازی و شتاب دهی به استارت آپ ها شروع به فعالیت کرده. ما همیشه با تاکید و اصرار بر خلاقیت همراه کیفیت در پروژه های مختلف وارد شدیم و تمام تلاشمون رو همیشه در تیم دیجیتال مارکتینگ هیدیکا بر این ۲ اصل خواهیم گذاشت. چرا اینجوری میگیم؟ چون ما به اعتماد شما و حضور شما در کنارمون احساس داریم. این احساس در تیم ما چند نوع هستش. مثلا؟ احساس مسئولیت کلی احساس خوب و دوست داشتنی دیگه که علاقمند به تجربه و تکرار این حس ها در کنار شما هستیم.