سامسونگ، آیفون 12 را یک عقبگرد دانست
اگرچه ایفون 12 به عنوان جدیدترین پرچم دار اپل از مشخصات سخت افزاری بسیار خوبی برخوردار است اما در برخی از جوانب از گلکسی اس 21 عقب مانده است.
به گزارش موبوایران، اگرچه ایفون 12 به عنوان جدیدترین پرچم دار اپل از مشخصات سخت افزاری بسیار خوبی برخوردار است اما در برخی از جوانب از گلکسی اس 21 عقب مانده است.
کمپانی کرهای سامسونگ به تازگی در قالب یک ویدیو به صورت رسمی خرید آیفون 12 را برای هواداران این برند یک پسرفت دانسته است.
سامسونگ و اپل با فاصله یک ماه جدیدترین پرچم دارهای خود را به بازار عرضه کردند و هواداران نیز بار دیگر درباره انتخاب بهترین گزینه میان این دو از برند مورد علاقه خود جانبداری کردند. البته به نظر میرسد که سامسونگ با تبلیغات جدید مقایسهای خود قصد دارد تا آیفون 12 را تا حدی که میتواند تضعیف کند.
بازوی آمریکایی کمپانی سامسونگ با عرضه دو ویدیو اسم و رسم دوربین آیفون 12 را به باد انتقاد گرفته است. در این ویدیو که با عنوان «پیشرفت تلفن شما نباید یک پسرفت باشد» خاطر نشان کرده است که گلکسی اس 21 در بسیاری از قابلیتها از آیفون 12 جلوتر است.
اگرچه ایفون 12 به عنوان جدیدترین پرچم دار اپل از مشخصات سخت افزاری بسیار خوبی برخوردار است اما در برخی از جوانب از گلکسی اس 21 عقب مانده است. برای مثال سری گلکسی اس 21 با نرخ رفرش 120 هرتزی عرضه شده است و این در حالی است که این نرم در آیفون 12 هنوز 60 هرتز است. البته انتظار میرود که سری آیفون 13 پرو از صفحه نمایش 120 هرتزی ProMotion بهره مند شود.
در زمینه دوربین، گلکسی اس 21 اولترا در بدنه پشتی خود از لنز 108 مگاپیکسلی استفاده میکند و همین امر موجب میشود که این همراه هوشمند بتواند تصاویر فوق العاده با کیفیتی را به ثبت برساند. در مقابل دوربین 12 مگاپیکسلی ایفون 12 اگرچه به صورت دقیق مهندسی شده است اما نمی تواند به پای لنز گلکسی اس 21 برسد.
علاوه بر این گلکسی اس 21 اولترا از دوربین زوم قدرتمند با امکان زوم نوری 10 برابری و زوم محیطی (دیجیتال ) 120 برابری برخوردار شده است. این در حالی است که آیفون 12 پرو مکس از زوم نوری 2.5 برابری و زوم دیجیتال 12 برابری استفاده میکند.
البته این اولین باری نیست که سامسونگ سعی داشته است تا به صورت رسمی اپل را تخریب کند. زمانی که اپل شارژر را از جعبه محصولات خود حذف کرد، سامسونگ از هر فرصتی برای مسخره کردن این اقدام اپل استفاده کرد و جالب اینجاست که خودش مدتی بعد این رویه را در پیش گرفت.
همچنین این آخرین باری نخواهد بود که کمپانیها به جای تکیه بر توان مشخصات داخلی خود سعی دارند تا با کمپینهای تخریبی نسبت به رقیبشان برتری پیدا کنند.