سایت خبری طلا

پورشه تایکان تیونینگ منصوری معرفی شد

منبع: سایت طلا


​منصوری که با ارتقای انواع اتومبیل‌های لوکس و چند میلیون دلاری به شهرت جهانی رسیده، در تازه‌ترین پروژه خود به سراغ یک خودروی خاص رفته و آن را از لحاظ ظاهری، زیباتر و جذاب‌تر کرده است. این خودرو مدلی نیست جز اولین محصول تمام الکتریکی پورشه یعنی تایکان.


به گزارش موبوایران، منصوری که با ارتقای انواع اتومبیل‌های لوکس و چند میلیون دلاری به شهرت جهانی رسیده، در تازه‌ترین پروژه خود به سراغ یک خودروی خاص رفته و آن را از لحاظ ظاهری، زیباتر و جذاب‌تر کرده است. این خودرو مدلی نیست جز اولین محصول تمام الکتریکی پورشه یعنی تایکان.

کیتی که منصوری برای پورشه تایکان در نظر گرفته، در مقایسه با کیت‌های قبلی این کمپانی کمی ساده و مینیمال دیده می‌شود! با این حال طبق روال مرسوم تقریبا تمامی قسمت‌های مختلف آن از فیبرکربن ساخته شده است.

در نمای روبرو اسپلیتر نسبتا حجیمی که در زیر سپر قرار گرفته، بیش از هر چیز دیگر جلب توجه می‌کند. پس از عادت کردن به این اسپلیتر نوبت به اجزای تزئینی نصب شده روی سپر، قاب چراغ‌ها و کاپوت می‌رسد.

در نمای جانبی هم شاهد بهره‌گیری از فیبرکربن در قسمت رکاب‌، قاب آینه‌ها و روی درها هستیم. منصوری رینگ‌های استاندارد را نیز با نمونه‌های ۲۲ اینچی آلیاژی یک تکه جایگزین کرده است. تیونر مشهور آلمانی می‌گوید این رینگ‌ها به خاطر پره‌های باریک‌تر، هوای بیشتری را به دیسک‌های ترمز می‌رسانند.

در نمای عقب دامنه تغییرات بیشتر و گسترده‌تر احساس می‌شود. اسپویلر کوچک نصب شده روی لبه صندوق و سپر جدید با دیفیوزر بسیار بزرگ از المان‌های شاخص این نما هستند.

منصوری برای داخل کابین آپشن‌های فراوانی در نظر گرفته، طوری که مالک هر دستگاه تایکان می‌تواند خودروی خود را به مدلی اختصاصی و کاملا شخصی‌ساز تبدیل کند. از میان این آپشن‌ها باید به مواردی مثل صفحه فیبرکربنی مخصوص چارچوب در، تزئینات فیبرکربنی و روکش چرم با کیفیت با هر رنگ دلخواه اشاره کنیم.

در خودروهای بنزینی، منصوری عادت دارد که دستی به سر و روی موتور نیز کشیده و اسب بخارهای بیشتری را استخراج کند. اما در رابطه با پورشه تایکان ظاهرا منصوری احتیاط پیشه کرده و پیشرانه آن را دست نخورده باقی گذاشته است.

درباره قیمت کیت پورشه تایکان، اطلاعاتی منتشر نشده، اما با توجه به بهره‌گیری گسترده از فیبرکربن و امضای منصوری پای آن، نباید انتظار رقم پایینی را داشت.