فراری رسما وارد دنیای مد و فشن شد
فراری روز یکشنبه با میزبانی از یک رویداد کت واک در تنها سایت تولیدی شرکت فراری در مارانلو ایتالیا رسما ورود خود را به دنیای فشن و مد آغاز کرد.
به گزارش موبوایران، فراری روز یکشنبه با میزبانی از یک رویداد کت واک در تنها سایت تولیدی شرکت فراری در مارانلو ایتالیا رسما ورود خود را به دنیای فشن و مد آغاز کرد. این رویداد توسط طراح مشهور روکو لانونه طراحی شده بود. این طراح سابقه کار در جورجیو آرمانی و دولچه & گابانا را در کارنامه خود دارد. محصولات به نمایش در آمده در این رویداد با برچسب قیمتی ۲۰۰ تا ۳۰۰۰ یورو به فروش خواهند رسید.
لانونه فارغ التحصیل طراحی مد از موسسه Marangoni در میلان ایتالیا است و در سال ۲۰۱۹ به استخدام فراری درآمد تا در بخش پوشاک فراری که شامل عینک آفتابی با برند Ray-Ban، کفش های ورزشی Puma و...فعالیت کند.
اکنون او مسئول طراحی لباسهای اختصاصی تولیدی فراری خواهد شد و شرکت فراری نیز اعلام کرده است که به دنبال رشد ۱۰ درصدی سود در این بخش است. همچنین فراری اعلام کرده است که هزینه مجوز کالاهای مختلف (لایسنس) با نام فراری را تا حدود ۵۰ درصد کاهش خواهد داد.
این مجموعه شامل بیش از ۵۰ مورد البسه است و در حدود ۸۰ درصد آن به صورت تک جنسیتی به فروش میرسد. فراری قصد دارد تا بخش لوازم جانبی را نیز در آینده نزدیک راه اندازی کند.
فراری در واقع به دنبال مشتریانی است که امکان خرید خودروهای این شرکت را ندارند اما توان خرید لباس یا کالاهی جانبی با برند فراری را دارند.
همچنین فراری با برندسازی به دنبال مشتریانی است که هیچ علاقهمندی خاصی به این شرکت و صنعت خودروسازی ندارند و تنها حاضر به پرداخت رقم های بالا برای کالاهی لوکس با برندهای معتبر هستند.
این مسئله در بخش سوپرخودروهای فراری نیز مشاهده میشود و این شرکت به دنبال تولید مدل شاسی بلند و سوپرخودرو تمام برقی است تا مشتریان جدیدی را برای خود دست و پا کند.